Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@02:52:49 GMT

تیم ملی فوتبال وارد قطر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۱۲۵

به گزارش الف به نقل از سایت رسمی فدراسیون، تیم ملی ساعت ۲۴:۲۵ وارد دوحه شد.

اعضای تیم ملی پس از برگزاری آخرین تمرین خود که ظهر دیروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار کردند و پس از صرف شام سمت به فرودگاه امام خمینی (ره) حرکت کردند.

پرواز تیم ملی ساعت ۲۲:۴۵ به وقت تهران آغاز و ساعت ۲۴:۲۵ به وقت دوحه به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی به منظور انجام دیداری دوستانه برابر ونزوئلا که روز سه شنبه ۲۹ آبان ماه در دوحه برگزار می شود به قطر سفر کرده است. این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر گل‌گهر: می‌خواهیم بر مسائل فنی متمرکز باشیم

به گزارش "ورزش‌سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای روز آینده میان دو تیم سپاهان و گل‌گهر برگزار می‌شود.
 
حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر در گفتگویی با خبرنگار ما درباره آخرین شرایط سرمه‌ای پوشان سیرجانی گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است. در نیم فصل دوم نتایج خیلی خوبی کسب کرده‌ایم و بازیکنان و کادر فنی همگی با روحیه و انگیزه بسیار بالایی آماده بازی مقابل سپاهان هستند. قرار است قبل از این مسابقه یک جلسه تمرین هم در اصفهان برگزار کنیم تا روز آینده با آمادگی کامل وارد بازی شویم.

او در واکنش به سوالی درباره مصاف با سپاهان که در این مسابقه برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شود، اینطور پاسخ داد: ببینید به هر حال سپاهان تیم بسیار بزرگی است و در نیم فصل اول هم نشان داد که چقدر برای هر حریفی می‌تواند خطرناک باشد. آنها با پیروزی مهمی که در اهواز به دست آوردند، قطعا با روحیه بالایی به مسابقه وارد خواهند شد، اما ما هم اهداف خاص خودمان را در این مسابقه داریم و می‌خواهیم در آخرین بازی سال عیدی خوبی به هواداران بدهیم
.
افسری در ادامه نگرانی خود را درباره اتفاقات مسابقه به این شکل بیان کرد: همه اعضای تیم ما آماده مسابقه هستند، اما متاسفانه اتفاقاتی در هفته‌های اخیر رخ داده که برای ما بسیار نگران کننده است. در بازی با ملوان پنالتی‌ای برای تیم حریف اعلام شد که بسیاری از کارشناسان داوری آن را نادرست عنوان کردند و در بازی قبلی هم گل سالم ما پذیرفته نشد و نزدیک بود دو امتیاز خیلی حساس را از دست بدهیم، در صورتی که اگر آن گل مردود نمی‌شد، شاید با یک پیروزی پرگل برنده بازی می‌شدیم. این اتفاقات البته برای ما تازگی ندارد و متاسفانه طی سال‌های اخیر و همینطور نیم فصل اول بارها با چنین مسائلی دست و پنجه نرم کرده‌ایم.{

مدیر تیم فوتبال گل‌گهر ادامه داد: مربی ما اصلا اهل داد و بیداد و فریاد زدن کنار زمین نیست و فقط به مسائل فنی توجه دارد و امیدواریم روز آینده پس از پایان مسابقه هم همه مسائل و بحث‌ها فارغ از هر نتیجه‌ای که در زمین رقم می‌خورد، متمرکز بر موضوعات فنی باشد.

دیگر خبرها

  • درگذشت ملیکا محمدی و شوک به فوتبال ایران؛ در آرامش بخواب | از آسمان به زمین
  • هجوم طرفداران ترابزون سپور به زمین و درگیری با بازیکنان فنرباحچه
  • نتایج زنده دیدارهای هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال/ سپاهان، گل‌گهر را غافلگیر کرد
  • نتایج زنده دیدار‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • برنامه ۳هفته لیگ برتر فوتبال و مسابقات معوقه
  • اعلام برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • اعلام برنامه مسابقات هفته‌های بیست و دوم تا بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال
  • زاهدی: از انتقال به لیگ ژاپن خوشحال هستم
  • اعلام داوران هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان
  • مدیر گل‌گهر: می‌خواهیم بر مسائل فنی متمرکز باشیم