Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل گفت: از نظر فعالیت واحدخبازی در آمل اشباع هستیم و به نظر می‌رسد که با توجه به جمعیت شهری و روستایی این شهرستان 2 برابر نیاز مردم واحدخبازی در آمل فعالیت می‌کند. به گزارش بلاغ، چنگیز فروزان در گفت‌وگویی با بیان اینکه 520 واحد خبازی اعم از دولتی و آزادپز در آمل فعالیت می‌کنند، اظهار کرد:  355 واحد دولتی پز، 10 واحد صنعتی فانتزی‌پز و 155 واحد خبازی در آمل آزادپز هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به وجود 80 واحد کسبی حوزه قنادان در آمل گفت: 73 قناد هستند که مواد عمده آنها آرد و 7 واحد لوازم قنادی می‌فروشند.


رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آمل با بیان اینکه از ابتدای آذرماه قنادان و خبازان باید از طریق سامانه خرید کنند، افزود: سامانه قله در اختیار اتحادیه گذاشته شده و قنادان و خبازان باید از طریق آن خرید کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه هنوز ساز و کار مناسب برای این سامانه آماده نشده است، تصریح کرد: متولی امر باید مشخص شود.

فروزان با بیان اینکه 50 درصد واحدهای آزادپز ثبت‌نام کردند، گفت: درباره تهیه آرد سفید برخلاف شایعاتی که مطرح شد طی رصد در بازار موجودی آرد آمل کافی و حتی اشباع است و شایعات مطرح شده درباره کمبود آرد در این شهرستان صحت ندارد.

وی با اشاره به اینکه کمبود آرد آزادپز نیز در سطح شهرستان نداریم، عنوان کرد: کارخانجات تولید آرد از ارائه آرد امتناع کردند که این تخلف هم گزارش شد و از طریق استان به دنبال برخورد جدی با متخلفان هستیم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آمل با بیان اینکه 50 هزار کیسه آرد دولتی مابین واحدهای دولتی‌پز خبازی در این شهرستان توزیع می‌شود، تصریح کرد: از نظر فعالیت واحدخبازی در آمل اشباع هستیم و به نظر می‌رسد که با توجه به جمعیت شهری و روستایی آمل 2 برابر نیاز مردم واحدخبازی در آمل فعالیت می‌کند.

این مسئول در پایان با اشاره به اینکه بر کیفیت نان در آمل نظارت می‌شود، خاطرنشان کرد: فنر قیمت نان به دلیل حمایت از مصرف کننده توسط دولت در حال فشار است به این خاطر کیفیت نان در آمل به شدت نظارت می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی گفت: با پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری این نیروگاه و بازگشت دوباره واحد شماره ۴ به مدار تولید، ۲۵۰ مگاوات به ظرفیت تولید شبکه سراسری افزوده شد.

دوستی افزود: مطابق برنامه ریزی‌های به عمل آمده، فعالیت‌های تعمیراتی واحد‌های این نیروگاه برای آمادگی تولید انرژی الکتریکی به ویژه در پیک مصرف تابستان ۱۴۰۳، تا پایان نیمه اول اردیبهشت ماه به پایان می‌رسد که در همین ارتباط، با پیوستن دوباره واحد شماره ۴ بخاری به مدار تولید برق، آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی هم به پایان رسید.

وی اضافه کرد: فعالیت‌های تعمیراتی این دوره در حوزه‌های مکانیک، الکتریک و ابزاردقیق انجام شد که بازدیداز فن‌ها والکتروموتور‌های ۶.۶ کیلوولت، بازدید از کانال‌های دود وهوا، بازدید دوره‌ای مشعل ها، دمونتاژ، بازدید، تست و مونتاژ والو‌های بای پاس و آماده سازی برج خنک کن در حوزه مکانیک و فعالیت‌های مربوط به ژنراتور و سیستم تحریک، تست رله‌های حفاظتی ژنراتور، بازدید از ترانس‌ها و تست رله‌های حفاظتی آنها به همراه تست ها، بازدید‌ها و تعمیرات تجهیزات ابزاردقیقی هم در حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق به انجام رسید.

نیروگاه‌های حرارتی بیش از ۹۰ درصد از انرژی الکتریکی کشور را تامین می‌کنند که در این میان، سهم نیروگاه شهید رجایی با ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی، حدود ۳/۵ درصد است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • دستمزد نجومی سعید آقاخانی ؛ شایعه یا واقعیت
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • فعالیت ۵ هزار گروه جهادی در آذربایجان‌شرقی
  • کمبود دارو و واکسن دامی در لرستان نداریم
  • تسهیل تأمین دارو و واکسن مورد نیاز دامداران و مرغداران لرستانی