Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس برنامه ریزی و روش های تعمیراتی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: فعالیت‌های واحد برنامه ریزی جهت تعمیرات اساسی ماه‌ها قبل از شروع اجرای تعمیرات اساسی انجام می شود و در زمان تعمیرات اساسی به اوج خود می‌رسد. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ اقتصادی نفت و انرژی نظرات

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، عباس خرم آبادی ، رئیس برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: واحد برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی پالایشگاه سوم همچون سالهای گذشته مصمم است که با تلاش مضاعف و برنامه ریزی منظم، بیشترین قابلیت اطمینان و دسترسی، طی یک سال آینده برای تجهیزات پالایشگاه ایجاد گردد تا شاهد تولید بیشتر و پایدارتر از سال‌های قبل باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در برنامه پروژه تعمیرات اساسی 1398 پالایشگاه سوم همه‌ تلاش ها به‌کار گرفته خواهد شد تا به نحوی برنامه‌ریزی شود که بیشترین قابلیت اطمینان و دسترسی در طی یک سال آینده، برای تجهیزات پالایشگاه ایجاد شود تا شاهد تولید بیشتر و پایدارتر از سال‌های قبل باشیم.

خرم آبادی با اشاره به فعالیتهای واحد متد و همکاری این واحد با دیگر واحدهای عملیاتی گفت: واحد برنامه ریزی و روشهای تعمیراتی پالایشگاه، مسئول جمع آوری و جمع‌بندی لیست کارهای مربوط به  تعمیرات اساسی است.

وی ادامه داد: موارد درخواستی بازرسی فنی بر اساس (RBI)، درخواست کارهای واحد تعمیرات (PM)، درخواست کارهای تعمیراتی (واحد بهره‌برداری و تعمیرات)، درخواست‌های اصلاحی واحد مهندسی (MR)، تهیه برنامه زمان‌بندی بر اساسی لیست مذکور، کنترل و نظارت بر اجرای آن از مهمترین فعالت های واحد متد است.

خرم آبادی تصریح کرد: به منظور بررسی و آنالیز لیست تهیه شده، جلسات منظم و متعددی از مرداد ماه سال جاری برگزار شده که در نهایت، خروجی این جلسات برنامه اولیه تعمیرات اساسی است و با توجه به محدودیتهای برنامه تخمینی تنظیم شده است.

این مقام مسئول با اشاره به وظایف برنامه‌‌ریزی و روش‌های تعمیراتی در زمان تعمیرات اساسی خاطرنشان کرد: برنامه تعمیرات اساسی بر اساس فهرست نهایی با ذکر جزییات و شرح فعالیت‌های اداره‌های مختلف تعمیراتی با در نظر گرفتن زمان و منابع مورد نیاز شامل نیروی انسانی، ماشین الات و ادوات مورد نیاز زمان‌بندی شده و قبل از تعمیرات اساسی برای اجرا ابلاغ می‌شود.

خرم آبادی در خصوص فعالیت‌هایی که قرار است در سال آینده در بازه تعمیرات اساسی انجام شود،  اظهار داشت: در برنامه تعمیرات اساسی آینده تاکنون بیش از 600 درخواست کار در سیستم cmms از طرف واحدهای بهره برداری ، بازرسی فنی و مهندسی ثبت شده است.

وی ادامه داد:  تمامی این فعالیت‌ها به‌صورت فنی در جلسات متعدد با اداره‌های ذیربط (مکانیک، برق، ابزاردقیق، بازرسی فنی و بهره برداری) با در نظر گرفتن همه جوانب ، برنامه‌ریزی و زمان‌بندی خواهد شد .

توافق وزارت نفت و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء برای افزایش ظرفیت پارس جنوبی

رئیس برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی اهم وظایف این واحد در بازه تعمیرات اساسی را به‌روز‌رسانی برنامه، کنترل و نظارت بر اجرای آن، تهیه گزارش‌های روزانه و میزان پیشرفت کار و انحراف آن از برنامه و در نهایت ارائه گزارش به مدیریت و پرسنل تعمیرات اساسی بر شمرد و گفت: برنامه‌ریزی بازوی توانمند  مدیریت در اجرای به موقع، صحیح و ایمن کارهای تعمیرات اساسی است.

 وی افزود: میزان انحراف از برنامه و دلایل احتمالی تاخیر برای هر کدام از آیتم‌های تعمیرات اساسی محاسبه و در گزارش‌های روزانه جهت پی‌گیری اعلام خواهد شد.

این مدیر مسئول تصریح کرد: فعالیت‌های تاثیرگذار و مسیر بحرانی به‌صورت خاص به‌صورت روزانه توسط برنامه‌ریزی کنترل شده و در صورت تاخیر و یا تاثیر در بازه تعمیرات اساسی در جلسه‌های روزانه مطرح، و میزان اهمیت آن یادآوری و بر اولویت‌بندی و انجام به‌موقع آن تاکید می‌شود.

سرپرست برنامه‌ریزی و روش‌های تعمیراتی پالایشگاه سوم در پایان خاطرنشان کرد: فعالیت‌های واحد برنامه ریزی جهت تعمیرات اساسی ماه‌ها قبل از شروع اجرای تعمیرات اساسی انجام می شود و در زمان تعمیرات اساسی به اوج خود می‌رسد، برنامه‌ریزی اولین اداره‌ای است که وارد تعمیرات اساسی شده و فعالیت آن تا بعد از پایان تعمیرات اساسی جهت تهیه گزارش‌های مختلف ادامه می‌یابد و عملا پایان هر تعمیرات اساسی، شروعی برای تعمیرات اساسی سال آینده است.

انتهای پیام/

R32317/P1012122/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پارس جنوبی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پارس جنوبی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود

ایسنا/البرز رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج از برنامه‌ریزی برای برگزاری اجتماع امام رضایی‌ها در ورزشگاه انقلاب کرج خبر داد.

به گزارش ایسنا، امیر اشتری روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در نشست خبری «اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌های کرج» اظهار کرد: این اجتماع جمعه  ۲۸ اردیبهشت از ساعت ۴ الی ۷ عصر در زمین چمن ورزشگاه انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای برنامه ریزی جهت برگزاری هرچه بهتر این رویداد فرهنگی- مذهبی ۱۲ کمیته تشکیل شده و از نمایندگان تشکل‌ها و ادارات مختلف کرج دعوت به عمل آمده تا در جلسات مربوطه شرکت کنند.

وی توضیح داد: البته با توجه به اینکه همه مردم علاقه خاصی به امام هشتم شیعیان دارند، بیشتر بر مشارکت گروه‌های مردمی در این اجتماع متمرکز شده است و قطعا شاهد حضور اقشار مختلفی در این رویداد خواهیم بود.

این مسئول اضافه کرد: برنامه ریزی لازم برای برقراری امنیت، شکل پذیرایی، نحوه حمل و نقل شرکت کنندگان و ... صورت گرفته و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این اجتماع باشیم.

رئیس ستاد مردمی اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی‌ها توضیح داد: در این رویداد شاهد بخش‌های مختلفی چون برپایی غرف فرهنگی، نقاشی، عکاسی و ... هستیم و علاوه بر این، از مهمانان ویژه برای حضور در این اجتماع دعوت می‌شود

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • اورهال واحد سیار فرآورشی اسکید مونتد با ظرفیت بیش از ۵۰ هزار بشکه در روز
  • برگزاری اجلاسیه شهدای چرام در ۲۷ اردیبهشت
  • تولید برق در اوج گرمای تابستان
  • جوجه ریزی در واحد‌های پرورشی طیور فقط با اخذ مجوز بهداشتی از دامپزشکی امکانپذیراست
  • مطالعات  طرح جامع جنگل کاری نالشکینه بوکان
  • طرح ارتقاء فرآورده های نفتی پالایشگاه اصفهان تا پایان تابستان به پیشرفت 30 درصد مي رسد
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • اجتماع امام رضایی‌ها در کرج برگزار می‌شود