Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@13:13:15 GMT

تجلیل از 10 کتابدار نمونه کانون مساجد در همدان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۲۰۸

تجلیل از 10 کتابدار نمونه کانون مساجد در همدان

حمیدرضا ناهیدی فر، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همدان در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: این مجموعه همزمان با هفته کتاب برنامه‌های مختلفی در کانون مساجد دارد.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب در تعدادی از کانون‌های مساجد، طرح خوانش کتاب دفاع مقدس، امانت کتاب به خانواده مجاورین مساجد و برگزاری دوره آموزشی ویژه کتابداران کانون‌های مساجد استان از برنامه‌های پیش بینی شده برای این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناهیدی فر اضافه کرد: تجلیل از 10 کتابدار نمونه مساجد، برگزاری تور کتابخانه‌ای، تشکیل 12 باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در کتابخانه کانون‌ها و تجلیل از مولفین و نویسنده کتاب‌های مسجدی از دیگر برنامه‌های این ایام است.

ناهیدی فر با اشاره اینکه 55 هزار و 113 نفر عضو کتابخانه کانون‌های مساجد استان هستند گفت: 293 کانون فرهنگی هنری، مجهز به کتابخانه مخزن دار و 191 کانون دارای کتابخانه باز است.

مدیر دبیر خانه کانون‌های مساجد استان ادامه داد: از این تعداد 157 کتابخانه مخزن دار شهری و 137 کتابخانه مخزن دار روستایی است که 7 کتابخانه درجه یک و مابقی درجه 2 تا 5 هستند.

وی بیان کرد:شبکه ارتباطات مجازی در جهان، تالیف و انتشار سنتی کتاب و کتاب خوانی همانند روزنامه و روزنامه خوانی همچنان جایگاه و اهمیت و نقش خود را داراست و هیچکس نمی‌تواند مدعی شود که روش سنتی در سایه شیوه‌های جدید و مدرن اطلاع رسانی قرار گرفته هرچند تکنولوژی جدید تحول عظیم و شگرفی در این عرصه ایجاد کرده است و کسی نمی‌تواند منکر این دگرگونی شود. 

ناهیدی فر عنوان کرد: باید برای ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی به عنوان بهترین حافظ و احیاء کننده تفکر و اندیشه‌های والا از هیچ کوششی فرو گذار نکنیم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد، محمد محسن رفیعی اعلام کرد: در مرحله نخست ۵۰۰ جلد کتاب از سوی بنیاد بین المللی امام رضا (ع) به کتابخانه سیار شهرستان بهاباد اهدا شد.

وی همچنین از برگزاری نشستی با حجت الاسلام علیزاده نماینده بنیاد بین المللی امام رضا (ع) در راستای رسالت فرهنگی این بنیاد و ترویج فرهنگ رضوی و سیره امام رضا (ع) و ائمه معصومین (س) خبر داد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان یزد همچنین عنوان کرد: مقرر شد اهدای کتاب به دیگر کتابخانه های مناطق محروم و روستایی استان یزد در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 6097264

دیگر خبرها

  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • اجرای بیش از هزار برنامه در دهه کرامت اصفهان
  • تجليل از معلمان بازنشسته و نمونه آموزش و پرورش کيش
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • ۵۰۰ جلد کتاب به کتابخانه سیار بهاباد اهدا شد
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان