Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب اسلامی: اقدام امارات در عدم ارائه خدمت به «بیمارستان ایرانیان» در حقیقت مصداق دروغگویی آمریکایی هاست که وزیر خارجه شان عنوان می‌کند دارو و غذا برای شهروندان و مردم ایران تحریم نشده است.

حسین شیخ الاسلام، معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب و مشاور سابق ظریف در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص اقدام اداره بهداشت دبی مبنی بر ابلاغ نامه رسمی به همه شرکت‌های بیمه گذار در خصوص عدم ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» در امارات گفت: این اقدام در حقیقت مصداق دروغگویی آمریکایی هاست که وزیر خارجه شان عنوان می‌کند دارو و غذا برای شهروندان و مردم ایران تحریم نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این نشانه ضعف و ذلت دولت امارات است، گفت:  دولت امارات دستورات آمریکا را بدون کم و کاست اجرا می‌کند و در حقیقت این اقدام نقض حقوق شهروندی شهروندان اماراتی، ایرانیان مقیم امارات و بسیاری از مستضعفین مقیم این کشور است که برای دریافت خدمات رایگان به این مرکز مراجعه می‌کردند.

شیخ الاسلام در خصوص بیمارستان ایرانیان واقع در دبی گفت: این مرکز، مرکزی بسیار پیشرفته با پرسنلی اغلب ایرانی و خدوم است و خدمات بسیاری را علی الخصوص به فقرا و محتاجین امارات ارائه می‌کند.

معاون بین الملل مجمع تقریب مذاهب ادامه داد: از آنجا که این بیمارستان بسیار پیشرفته است بسیاری از شیوخ امارات نیز برای درمان به این مرکز مراجعه می‌کردند.

وی در پایان با اشاره به اینکه «بیمارستان ایرانیان» تحت نظر سازمان هلال احمر ایران مدیریت می‌شود، گفت: در هر صورت این اقدام دولت امارات نشان دهنده آن است که هدف آمریکا و ایادی منطقه ای آن‌، مردم ایران است و در این مسیر از هیچ اقدام ضد حقوق بشری دریغ نمی‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمارستان ایرانیان آمریکا شیخ الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در پیام‌رسان ایکس (توئیتر سابق) نوشت: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم همان قدر خنده‌دار است که نماینده رژیم صهیونیستی با نشان دادن عکس موشک‌ها بر فراز مسجدالاقصی ادعا کرده ایران می‌خواسته مسجدالاقصی را مورد حمله قرار دهد.

وی افزود: کسانی که از توقف اجرای سند ۲۰۳۰ توسط این دولت ناراحتند حق دارند که عصبانی باشند. اما افراد متدین چرا باید فریب طراحی دشمن را بخورند، دروغ‌های او را باور کنند و قرآن بر نیزه معاویه را بیشتر از قرآن ناطق باور کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • همکاری ۲۰ کشور منطقه و غربی برای رهگیری موشک‌ها و پهپادهای ایران در حمله به اسرائیل
  • پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد
  • اقدام مجلس نمایندگان آمریکا برای حفاظت از «داده‌های ۱۷۰میلیون کاربر»
  • دستورات جدید رئیسی درباره عفاف و حجاب
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • خزعلی: ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • ادعای اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولت سیزدهم دروغ است
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است + فیلم
  • وکیلی: وعده صادق اولین اقدام جهان اسلام در مقابل تجاوز تاریخی به کنسولگری ایران بود/ منافع ملی حوزه انسجام بخشی ایرانیان است