Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش نایین گفت: در پنجمین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای شهرستان بیش از ۵هزار دانش آموز با هم به رقابت پرداختند.

«محسن شریف» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین گفت: از محوری ترین هدف برگزاری المپیادهای ورزشی و ترویج فرهنگ ورزش در بین دانش آموزان است که برگزاری این مسابقات بستر مناسبی برای توسعه فعالیت های ورزشی میان دانش آموزان و ترغیب آنان به فعالیتهای ورزشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس تربیت بدنی آموزش و پرورش نایین افزود: امسال در دو مدرسه هنرستان دخترانه حضرت زینب(س) و دبیرستان امام محمد باقر(ع) این شهرستان به صورت نمادین برگزار شد که مابقی مدارس در سطح شهرستان نیز با برگزاری این المپیاد همراه شدند و در مجموع 5 هزار دانش آموز در سطح شهرستان نایین با هم به رقابت پرداختند.

 

وی با بیان اینکه هر ساله برگزاری این مسابقات در دو مرکز جداگانه دانش آموز دختر و پسر صورت می گیرد، گفت: هدف اصلی این مسابقات  که با هدف آموزشی و پرورشی به منظور شناسایی استعدادهای ورزشی دانش آموزان است  می تواند در زمینه رشد و شکوفایی دانش آموزان و ایجاد حس رقابت در آنان نقش بسزایی داشته باشد.

 

این کارشناس تصریح کرد: در این دوره دانش آموزان در 12رشته ورزشی از جمله برایتونیک، او اسپرت، اسکیت، حلقه، طناب و کلیه ورزش های آموزشگاهی همراه با رژه دانش آموزی شرکت داشتند.

 

شریف با عنوان شعار این مسابقات افزود: تحصیل، تذهیب و ورزش بعنوان یک رهنمود از سوی مقام معظم رهبری برای همه دانش آموزان تبیین شد که امسال شاهد برگزاری مسابقات با این شعار در سطح مدارس شهرستان بودیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدواریم در حوزه تربیت بدنی و آموزش و پرورش با همدلی مسئولین بتوانیم علاوه بر تعلیم وتربیت جوانان برومند داشته باشیم./

 

پایان پیام/558

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز بیرجند همایش حقوق بشر امریکایی سنندج شبستان یزد کردستان جمال خاشقجی ارزانی هفته بسیج المپیاد فرهنگی ورزشی نایین المپیاد ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی