Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:16:09 GMT

احزاب موجب شفافیت در مدیریت کشور می شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۲۶۵

احزاب موجب شفافیت در مدیریت کشور می شوند

شهرری ـ ایرناـ فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: هرچه نهادهای مدنی در جامعه تقویت شوند مشارکت سیاسی ساختارمند و شفافیت بیشتر محقق می شود.

به گزارش ایرنا، هدایت الله جمالی پور شامگاه یکشنبه در مراسم هم اندیشی احزاب سیاسی شهرستان ری اظهار داشت: کشور برای پیشبرد اهداف کلان و خرد خود در حوزه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند احزاب قدرتمند، مقتدر و پایبند به منافع ملی است تا با استفاده از نظرات آنها کشور را به توسعه پایدار رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه نخبگان و افراد اثر گذار باید در احزاب سیاسی کشور حضور پررنگ و اثر گذار داشته باشند، تصریح کرد: وجود احزاب مخالف و منتقد دولت می تواند بسیاری از مشکلات فعلی کشور را حل کند.
فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه احزاب با نقد سیاسی عملکرد دولتمردان می توانند چراغ هدایت جامعه باشند، ادامه داد: نقد منصفانه با تخریب تفاوت زیادی دارد؛ احزاب برای اثر گذار بودن باید مرز بین این دو موضوع را به خوبی رعایت و به آن عمل کنند.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران شرایط خاصی را در منطقه دارد، اضافه کرد: راه عزت و سربلندی کشور در گفت و گوی احزاب موافق و مخالف دولت است، تخریب و پنجه در پنجه هم انداختن فقط سرمایه های کشور را به هدر می دهد.
جمالی پور تاکید کرد: اختلاف های سیاسی نباید منجر به دشمنی شود، احزاب در ارتباط یکدیگر باید اخلاق اسلامی را در وهله اول به کار گیرند و برای یکدیگر حرمت و احترام قائل شوند.
وی در ادامه تصریح کرد: فرآیند بررسی پرونده های احزاب سیاسی شهرستان ری بر اساس قانون و بخشنامه های وزارت کشور باید ظرف مدت 2 هفته تعیین تکلیف شوند.
فرماندار ری گفت: طولانی شدن فرآیند بررسی پرونده های احزاب موجب یاس، بدبینی و از بین رفتن انگیزه های افراد جامعه در امر توسعه و پیشرفت کشور می شود.
وی با تاکید بر اینکه کارکنان دستگاه های دولتی در فرآیند بررسی پرونده احزاب نباید استنباط های شخصی و حزبی خود را بکار گیرند، عنوان کرد: بررسی ها باید بر اساس قانون صورت و بدون هیچگونه تمایزی صورت گیرد.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر جمعیت در جنوب تهران واقع شده است.
3218/6003

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي هم انديشي احزاب شهرستان ري فرماندار ري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم و امید است این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار علی اکبر پورجمشیدیان امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در بازدید از مناطق عمقی شهرستان بوکان اظهار کرد: رزمندگان ما از روحیه بسیار خوبی در راستای برقراری امنیت پایدار در منطقه برخوردار بوده و در حال تلاش برای تأمین امنیت برای مردم هستند.

وی افزود: بخش اعظم نیروهای تأمین کننده امنیت در این منطقه از بسیجیان و رزمندگان بومی منطقه هستند که این نشان‌دهنده عشق به انقلاب اسلامی و مردم در این خطه از سرزمین عزیز ایران است.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) شمال‌غرب سپاه گفت: ما هم در پایگاه‌های مرزی و هم در مناطق عمقی سرزمینی خود به ویژه در کردستان و آذربایجان‌غربی امنیت خوب و پایداری داریم که این مهم مرهون فداکاری شبانه‌روزی رزمندگان اسلام از بسیجیان گرفته تا پاسداران و سربازان است.

پورجمشیدیان تصریح کرد: امید است خداوند به همه ما توفیق سربازی در راه اسلام را عنایت کند تا این امنیت باعث توسعه، عمران و آبادانی بیشتر مناطق غربی و شمال‌غرب کشور باشد.

وی ادامه داد: امنیتی که با رشادت‌های رزمندگان بسیجی در منطقه حاصل شده است، امید است سبب گشایش‌های مهمی در حوزه اقتصادی و آبادانی منطقه باشد.

کد خبر 745845

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • امنیت پایدار مناطق غربی کشور موجب توسعه این مناطق خواهد شد
  • قدردانی احزاب ملی لبنان و فلسطین از عملیات «وعده صادق»
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش
  • شفافیت و حذف واسطه‌گری بازار طلا با حراج شمش در دولت سیزدهم
  • هنر موجب توسعه و ماندگاری فرهنگ می‌شود
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • مدیرعامل راه آهن: اهل شفافیت هستیم نه آرایش حساب + فیلم
  • تماس‌ تلفنی وزیر کشور با استاندار کرمان و بررسی وضعیت منطقه