Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:48:54 GMT

بهسازی و بازسازی دریاچه بوستان مطهری آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۲۹۱

بهسازی و بازسازی دریاچه بوستان مطهری آغاز شد

رامین امیرمداح در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه قدمت دریاچه بوستان مطهری خیلی زیاد است و سطح دریاچه پر از لجن شده، کار بهسازی و بازسازی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با استفاده از ماسه بادی، سطح دریاچه لجن‌زدایی شده و کار رنگ‌آمیزی دیوارها نیز آغاز شده است.

شهردار منطقه سه کرمان با اشاره به انجام یکسری تغییرات در سطح دریاچه، افزود: یکی از این تغییرات، نصب فواره‌ای بزرگ در وسط دریاچه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیرمداح گفت: گل‌کارهای اطراف دریاچه برای کاشت گل‌های فصلی آماده شده و نورپردازی اطراف دریاچه نیز در دستور کار است.

کد خبر 4462184

منبع: مهر

کلیدواژه: خدمات شهری شهرداری کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران

مدیر منطقه پنج شهرداری قم از اتمام ۳۰ درصد تملک‌ها در دو محور شهید حاج‌رضایی و شهید حسن مثله در منطقه جمکران خبر داد و گفت: شش میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌رو و جداره مسجد مقدس جمکران هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا رحیمی، امروز _ چهارشنبه هشتم فروردین _ در دیدار شهردار و مدیران شهری با تولیت مسجد مقدس جمکران، اقدامات و تعاملات منطقه ۵ با این مکان مقدس را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: احداث خیابان‌های حجت، ظهور، شیخ حسن مثله و حاج‌رضایی در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه خیابان امام حسن (ع) به سمت جاده کاشان در دست اقدام است، ابراز کرد: در سال‌جاری شش میلیارد تومان برای بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تأکید بر اینکه ادامه رینگ بلوار حضرت خدیجه (ع) در دستور کار قرار دارد، افزود: از مجموع ۱۴۲ پلاک قابل تملک در خیابان‌های حاج‌رضایی و شیخ‌حسن مثله تاکنون ۳۰ درصد با همراهی مسجد جمکران انجام‌شده است.

وی از نصب یکی از بزرگ‌ترین برج‌های پرچم در میدان آل یاسین خبر داد و یادآور شد: پیشنهادات منطقه برای بازنگری در طرح جامع به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ارائه‌شده است.

کد خبر 739709

دیگر خبرها

  • بهسازی و بازگشایی مسیر اصلی آبشار یاسوج تا دو روز آینده
  • بهسازی و شاداب سازی یک هزار و ۵۰۰ کلاس درس
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • بهسازی ۵۳۰ متر جاده بین مزارع در میاندورود
  • اجرای پروژه بهسازی شبکه برق ایستگاه راه آهن بالارود و اتصال آن به شبکه برق سراسری
  • آب‌انبار کاروانسرای تاریخی جهرم بهسازی شد
  • بهسازی پیاده‌روها و جداره مسجد مقدس جمکران
  • مرحله دوم رهاسازی آب از سد مخزنی مهاباد به پیکره دریاچه ارومیه آغاز شد
  • آغاز رهاسازی آب یک سد بزرگ به سمت دریاچه ارومیه
  • آغاز مرحله دوم رهاسازی آب از سد مهاباد به دریاچه ارومیه