Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان، احمد ضیائی رئیس فدراسیون والیبال نیز باید از سمت خود کناره گیری کند. اما طبق اساسنامه فدراسیون جهانی والیبال، هرگونه عزل و برکناری ریاست فدراسیون خطر تعلیق را در پی خواهد داشت.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره خطر تعلیق موجود برای والیبال ایران گفت: خانواده بزرگ والیبال تا به امروز نشان داده است از هر فردی که سکان هدایت والیبال را در دست گرفته تمکین کرده و کوچکترین مشکلی نیز وجود نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال مشکل موجود به خانواده والیبال ارتباطی ندارد و این سیاستی است که اعمال شده است.

وی افزود: مهمترین نکته در زمان حال این است که والیبال نیاز به آرامش دارد تا تفکرات، برنامه ریزی ها، اهداف و استراتژی خود را جلو ببرد و هرچه زودتر باید تکلیف این موضوع مشخص شود.

کارخانه تاکید کرد: اعتقاد من این است تمام اعضای خانواده والیبال از جمله مربیان، بازیکنان، سرپرستان، باشگاه ها، هیئت ها و غیره نشان داده اند که همیشه از رئیس فدراسیون تمکین کرده اند و مشکلی از این بابت وجود نداشته است. امیدوارم که در ادامه راه نیز مشکلات برطرف شود. در حقیقت این سیاست و تصمیم مجلس بوده است.

«خطر تعلیق در فدراسیون فوتبال نیز وجود داشت و مهدی تاج با استفاده از همین تبصره به ریاست خود ادامه خواهد داد. آیا این تبعیضی است بین دو رشته والیبال و فوتبال؟» کارخانه در پاسخ به این سئوال گفت: درست است. فوتبال توانسته از این امتیاز خود استفاده کند. نمی دانم باید در والیبال نیز پیگیر این موضوع باشند و تلاش کنند. من اهل سیاست نیستم و کاری نیز به مسائل سیاسی ندارم. اما مجدد تکرار می کنم که والیبال نیاز به آرامش دارم و باید هرچه زودتر از بلاتکلیفی بیرون بیاید. این بلاتکلیفی باعث می شود تا رئیس حال حاضر (ضیائی) نیز نتواند با انگیزه  به فعالیتهایش ادامه دهد. در هر صورت والیبال در سال آینده مسابقات مهمی از جمله انتخابی المپیک پیش رو دارد و باید هرچه زودتر تکلیف آن مشخص شود.

کارشناس والیبال درباره گروه بندی تیم ملی در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰ نیز گفت: دو تیم کوبا و مکزیک در چند سال اخیر مقابل ایران شکست خورده اند. هرچند که نباید این دو تیم را دست کم بگیریم اما روسیه تیم قدرتمندی است. باید انرژی بیشتری برای این تیم کنار بگذاریم و بازی های تدارکاتی خوبی در نظر گرفته شود تا با یک برنامه ریزی و آماده سازی خوب در مهمترین و با اهمیت ترین رویداد پیش رو یعنی انتخابی المپیک نتیجه خوبی کسب کنیم. باید همه جوانب را در نظر بگیریم. محدودیت ها را کم کنیم، موانع را برداریم و آرامش را بر والیبال حاکم کنیم تا به نتیجه برسیم.

کد خبر 4461444 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مصطفی کارخانه والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی متقاضیان مسکن ملی اسلامشهر
  • نرخ حمل کالا از حالت توافقی خارج شود
  • آغاز ثبت نام دوره کارآموزی پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ از یکم اردیبهشت
  • استانداردترین روش‌های غریق نجات توسط ناجیان استفاده می شود
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • معاون وزیر اقتصاد: به دنبال آرامش در فضای اقتصادی هستیم
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • پاکو خمز در مصاحبه با مارکا: دخترانم با گریه از من می‌خواستند ایران را ترک کنیم؛ امنیت بر پول مقدم است!
  • خبر تازه وزیر کار درباره ادامه‌ طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است