Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@08:54:19 GMT

مدرسه 2 کلاسه در جوانرود به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۳۵۷

مدرسه 2 کلاسه در جوانرود به بهره برداری رسید

به گزارش ایرنا؛ این مدرسه با زیربنای 90 متر مربع و با اعتبار 210 میلیون تومان احداث شده است.
فرماندار جوانرود در آئین افتتاح این مدرسه با تبریک ایام ماه ربیع الاول و هفته وحدت از خیران مدرسه ساز به ویژه مسئولان بانک اقتصاد نوین قدردانی کرد و از خیران خواست برای توسعه فضای آموزشی این شهرستان همت کنند.
رستگار یوسفی ، به تنوع قومی و جغرافیای ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: رنگین کمان جغرافیای زیبای ایران گلستانی برای ایران اسلامی هستند که هر موقع نیاز باشد با وحدت و برادری به یاری همدیگر می شتابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهمان نوازی مردم جوانرود در زمان بمباران شیمیایی حلبچه و زلزله آبان 96 را یادآور شد و اظهار داشت: این مردم نشان دادند که سفیران خوب ایران و نظام اسلامی هستند.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه نیز گفت: بانک اقتصاد نوین سه مدرسه را در استان کرمانشاه می سازد که 2 مدرسه آن در روستاهای سرود علیا و نوروز آباد شهرستان جوانرود است.
مرزبان نظری با بیان اینکه در زلزله آبان سال گذشته 78 مدرسه در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه آسیب دید، افزود: این مدارس و یک سوم مدارس دیگر استان که قدیمی هستند با همت خیران و دولت احداث می شود.
وی اظهار داشت: اکنون 165 مدرسه در استان کرمانشاه در حال ساخت است.
معاون برنامه ریزی و توسعه سازمانی بانک اقتصاد نوین هم در این مراسم گفت: اکنون با مشارکت بانک اقتصاد نوین 29 مدرسه در کشور در حال ساخت است.
حسین خمامی ، به زلزله آبان سال گذشته در کرمانشاه اشاره کرد و افزود: بانک اقتصاد نوین متعهد شده است در استان کرمانشاه در احداث سه مدرسه برای زلزله زدگان مشارکت داشته باشد.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی ایران اسلامی مدرسه معاون برنامه ریزی نظام اسلامی نوروز منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

نوبخت اژدری اظهار کرد: خیز بلند سازمان جهاد کشاورزی استان برای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم» آغاز شده و در گام نخست در راستای تحقق این شعار تعداد ۱۴۷ طرح تکمیل به بهره برداری خواهند رسید.

او خاطرنشان کرد: این طرح‌ها در حال حاضر ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل افزود: با بهره برداری از این طرح‌ها برای تعداد ۴۵۰ نفر به صورت مستقیم و برای تعداد ۹۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و به میزان ۱۲ هزار و ۶۰۰ تن به توان تولید استان اضافه خواهد شد.

اژدری با اشاره به رویکرد افزایش ظرفیت واحد‌های تولیدی استان اردبیل افزود: بررسی‌ها نشان می‌دهد تعداد ۲۹ طرح شرایط فنی و کارشناسی لازم برای این مهم دارا هستند که قطعا با اتمام این طرح‌ها نیز برای تعداد ۹۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد و توان تولید به میزان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تن افزایش خواهد یافت.

او بیان کرد: برنامه ریزی‌های لازم در خصوص تکمیل و بهره برداری از پایاب سد خدا آفرین در سطح ۲۹ هزار هکتار صورت گرفته که پس از بهره برداری از این پروژه کلیدی و مهم به میزان یک میلیون تن به تولید انواع محصولات کشاورزی استان اضافه خواهد شد و برای تعداد ۱۵ هزار نفر نیز به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

اژدری تصریح کرد: توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای را نیز در سال جاری در سطح ۴۱۲ هکتار در دستور کار داریم که امیدواریم با بهره برداری از این طرح‌ها در سالجاری نیز به میزان ۵۶ هزار تن به میزان تولیدات کشاورزی استان افزوده شده و برای تعداد یک هزارو ۳۷۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد شود.

او فعالسازی ۳۸ واحد غیر فعال و نیمه فعال، توسعه زیرساخت‌های شهرک‌های کشاورزی، احداث باشگاه ورزشی، توسعه کشت متراکم گلخانه‌ای و ایجاد فرصت‌های جدید سرمایه گذاری برای جلب و جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی را از دیگر برنامه‌های الویت دار سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برای نیل به اهداف شعار سال عنوان کرد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ۱۴۷ طرح کشاورزی امسال در اردبیل به بهره برداری می‌رسد
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • کلنگ زنی ۳ مدرسه در شهرستان کهگیلویه انجام شد
  • تحقق جهش تولید با تداوم سیاست تثبیت اقتصادی
  • بزودی: بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مرکزمعاینه فنی خودرو‌های سبک در اسدآباد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه روستای سندحمزه شهرستان دشتیاری
  • بهره‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • بهر‌ه‌برداری از سامانه هوشمند شبکه آب شهر قشم
  • اجرای سامانه‌های نوین آبیاری از اولویت‌های اساسی جهاد کشاورزی