Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک روزنامه صهیونیستی اعلام کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی رکورد دار دروغ پردازی و انتشار اخبار جعلی در سرزمین‌های اشغالی است. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت که بر اساس تحقیق مطبوعاتی جدیدی که رسانه‌های عبری زبان انجام داده‌اند، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در انتشار اخبار دروغین در سرزمین‌های اشغالی رکورد دار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گزارش می افزاید که 70 درصد از افکار عمومی صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی معتقدند که سیاستمداران این رژیم اخبار دروغین و جعلی را منتشر می‌کنند و این اخبار توسط وزرای کابینه یا شخصیت‌های ائتلاف دولتی یا مخالفان کابینه منتشر می‌شود.

بر اساس این گزارش، بنیامین نتانیاهو رکورد دار انتشار اخبار دروغین در سرزمین‌های اشغالی به شمار می‌رود.

این در حالی است که سیاستمداران و وزرای کابینه اسرائیل به رسانه‌های خبری حمله می‌کنند و آنها را به انتشار اخبار دروغ متهم می‌کنند، اما از دیدگاه جامعه صهیونیستی همین افراد هستند که اخبار دروغ را صادر می‌کنند.

انتهای پیام/

R36346/P36442/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نوار غزه بنیامین نتانیاهو

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه بنیامین نتانیاهو نوار غزه بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو

به گزارش خبرگزاری مهر، خبرنگار شبکه الجزیره از برگزاری تظاهرات اعتراضی با حضور خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر اساس این گزارش، معترضان صهیونیست اعلام کردند که مقامات رژیم صهیونیستی باید آزاد سازی اسرا نزد نیروهای مقاومت در غزه را در اولویت قرار دهند.

این تظاهرات همزمان با نشست کابینه جنگ رژیم صهیونیستی برگزار شد. معترضان خیابان اصلی کنار ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در تل آویو را بستند.

این در حالی است که بسیاری از اعضای خانواده‌های اسرای مذکور طی روزهای گذشته اعلام کرده بودند که مقامات صهیونیست به ویژه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی هیچ اهمیتی به آزاد سازی اسرا نمی‌دهند.

از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون ده‌ها تظاهرات از سوی خانواده‌های اسرای صهیونیست در برابر ساختمان‌های وابسته به کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شده است. معترضان پیشتر نیز با سر دادن شعارهایی علیه اعضای کابینه نتانیاهو از عملکرد وی در قبال جنگ در غزه انتقاد کرده بودند.

کد خبر 6095310

دیگر خبرها

  • آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی است
  • وزیر دارایی کابینه رژیم صهیونیستی: رفح، دیرالبلح و النصیرات باید ویران شوند
  • سومین حمله مقاومت عراق به یک هدف حیاتی در فلسطین اشغالی
  • انتقاد «یائیر لاپید» از دخالت تندروهای صهیونیستی در ارتش
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به اهدافی در عمق فلسطین اشغالی
  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ نزاع در کابینه رژیم صهیونیستی
  • مانع‌تراشی بن‌گویر و اسموتریچ در موضوع تبادل اسرا
  • بلینکن در تل‌آویو: حالا وقت توافق است