Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-20@02:07:11 GMT

برنامه کامل سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۴۱۵

برنامه کامل سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز ۲۸ آبان ماه برای سفر به آذربایجان غربی، تهران را به مقصد فرودگاه خوی ترک می‌کند که در بدو ورود به فرودگاه شهرستان خوی با خبرنگار صداوسیما مصاحبه‌ای کوتاه انجام داده و اهداف سفر به این استان را تشریح می‌کند و مراسم استقبال از رئیس‌جمهور در فرودگاه این شهر به صورت زنده از صداوسیما نیز پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور برای دیدار عمومی با مردم شهرستان خوی در ورزشگاه شهید چمران این شهر حاضر می‌شود و پس از آن بیمارستان امام خمینی (ره) خوی نیز به دست حسن روحانی افتتاح خواهد شد.

سپس رئیس جمهور برای افتتاح قطار ارومیه به مراغه عازم مرکز استان آذربایجان غربی می‌شود و با حضور در ایستگاه قطار این شهر آن را افتتاح می‌کند و پس افتتاح قطار با نخبگان استانی در محل سالن شرکت برق در ارومیه دیدار کرده و سپس جلسه شورای اداری استان تشکیل خواهد شد و در آخر نیز نشست خبری حسن روحانی با اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار می‌شود.

در نشست خبری رئیس‌جمهور با خبرنگاران در ارومیه ۵ خبرنگار از وی سؤال خواهند کرد که یکی از خبرنگار‌ها از صداوسیما بوده و ۴ نفر دیگر از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری محلی، نشریات استانی و روزنامه‌های سراسری بوده که این ۴ نفر عصر یکشنبه ۲۷ آبان ماه و قبل از سفر روحانی در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارومیه به قید قرعه در حضور دیگر خبرنگاران انتخاب شدند.

وزرای امور اقتصادی و دارایی، دادگستری، آموزش‌وپرورش، صمت، ارتباطات و فناوری اطلاعات، نیرو و وزیر اطلاعات به همراه هیئت‌های همراهی متشکل از معاونین وزرا همزمان با سفر حسن روحانی به آذربایجان غربی می‌آیند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سفر استانی حسن روحانی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، بنابر اعلام معاون اجرایی رئیس جمهور، آقای رئیسی، صبح پنجشنبه در دومین سفر خود در دولت سیزدهم به استان سمنان، نیروگاه برق این استان را افتتاح می‌کند.

محسن منصوری گفت: افتتاح حدود ۲۰۰ واحد راکد و نیمه تعطیل و دیدار با مردم سمنان و شاهرود، از برنامه‌های سفر رئیس جمهور در این سفر استانی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • علاقه مردم آذربایجان به مرحوم حسنی بی حد و اندازه است
  • واگذاری سهم دولت از اراضی محدوده شرکت تعاونی مسکن والدین شاهد ارومیه
  • واحد صنعتی بزرگ فروسیلیس خاورمیانه در دامغان افتتاح شد
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دوره آموزشی آشنایی با قوانین بیمه و مالیات در صنعت گردشگری در ارومیه
  • حل مشکل ۳۲ ساله مسکن شهرک شاهد ارومیه
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • کلنگ احداث سالن ورزشی سردار شهید زاهدی ارومیه به زمین‌زده شد