Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: به موفقیت رشته وزنه‌برداری در میادین پیش‌ِرو، به‌خصوص بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو امیدوارم. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ ورزشی کشتی و وزنه برداری نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون وزنه‌برداری، سید رضا صالحی‌امیری در خصوص موفقیت اخیر وزنه‌برداران کشورمان در رقابت‌های جهانی عشق‌آباد گفت: کسب عنوان سومی آن هم با تیمی ناقص در مسابقات جهانی ترکمنستان کار بزرگی بود که بابت آن به تمام مسئولان، کادر فنی و ملی‌پوشان این رشته تبریک و خسته نباشید می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طبق گزارشات مسئولین فدراسیون و کارشناسان، امسال به‌خلاف سال گذشته تمامی کشورهای مطرح در این رویداد حضور داشتند تا وزنه‌برداران کشورمان در رقابتی تمام‌عیار به مصاف حریفان خود بروند و این افتخار بزرگ را به دست آورند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: این رشته از گذشته‌های دور برای کشورمان افتخار و پیروزی کسب کرده و در اکثر رویدادهایی که شرکت کرده موجبات شادی و نشاط عمومی و جامعه ورزش را فراهم ساخته است. به موفقیت وزنه‌برداری در مسابقات پیشِ‌رو به‌خصوص بازی‌های المپیک 2020 توکیو، هرچند با سهمیه اندک بسیار امیدوارم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: حمایت از تمامی رشته‌ها به‌ویژه رشته‌های المپیکی و مدال‌آور در دستور کار ستاد عالی و هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک است و در حد و حدود اختیارات و توان‌مان از آنها حمایت خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R1351/P1435/S3,29/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، سرمربی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان ۱۲ ورزشکار را به اردوی این تیم دعوت کرد.
حمیدرضا زارع، علیرضا عباسپور، ابوالفضل زارع و علیرضا نصیری چهار وزنه بردار مرودشتی دعوت شده از فارس در این اردو هستند. اردوی تیم ملی وزنه برداری جمعه ۳۱ فروردین در کمپ تیم‌های ملی در تهران آغاز می‌شود.
تیم ملی ایران خود را برای حضور در المپیک پاریس و رقابت‌های جهانی ۲۰۲۴ منامه بحرین آماده می‌کند.

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • تبریک کمیته ملی المپیک و وزیر ورزش به فرنگی‌کاران
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان پس از قهرمانی ایران در کشتی فرنگی آسیا
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد