Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که فیلمبرداری «خرها آدم نمی شوند» با کارگردانی اکبر منصورفلاح در شمال کشور به پایان رسید که ساخت موسیقی این فیلم سینمایی توسط شهاب اکبری آغاز شده است. طراحی جلوه های ویژه را نیز سپهر کشن فلاح برعهده دارد.

«خرها آدم نمی شوند» با تهیه کنندگی عباس اکبری اوایل پاییز امسال در شمال کشور جلوی دوربین رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیلا اوتادی، یوسف تیموری، ارژنگ امیرفضلی، یوسف مرادیان، هدی منصورفلاح، سعید دولتی، فاطمه شکری، اصغر حیدری، چیا بابامیری، کیان علی پناه، آرمان پیراسته، هامون قربانی، تینا فتوحی و آیلا فیروزی بازیگران این فیلم هستند.

این فیلم یک فانتزی اجتماعی و کودکانه است و در خلاصه داستان آن آمده است: «بعضی از آدم ها در دنیای واقعی خطاهایی کرده و به همین دلیل تبدیل به خر و به جنگل تبعید شده اند. معلمی به نام ادیب برای آموزش آنان به جنگل می رود تا با طی کردن مراحل آموزش، به اشتباه خود پی برده، هویت اصلی خود را بازیافته، آدم شده و به جامعه بازگردند. حدود ۳ ماه می گذرد و اثری از ادیب نمی شود تا اینکه...»

سایر عوامل اصلی تولید عبارتند از نویسندگان: اکبر منصور فلاح، مصطفی فرد حسینی، مشاور کارگردان: علی شاه حاتمی، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، مدیر تولید: طاهر امانی، طراح گریم: داریوش صالحیان، طراح صحنه: حسین منصور فلاح، مدیر صدابرداری: مجتبی حبیب اللهی، طراحان لباس: منصور بستانی، هدی منصور فلاح، طراح جلوه های ویژه: سپهر کشن فلاح، بازیگردان: سعید دولتی، دستیار یک کارگردان و برنامه ریز: پیام حنفی، دستیار تولید: مصطفی فردحسینی، عکاس: امیر فائض، گروه کارگردانی: ابوالفضل نعمتی، مهدی جواهرپور، شقایق عوض زاده، مدیر تدارکات: سید محمد صالحی، منشی صحنه: سمانه دالوند، مدیر امور مالی: مجتبی فرد حسینی، سرمایه گذار: محمد جعفر فرد حسینی و مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری همای سعادت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: موسیقی فیلم سینمایی دوربین جنگل جامعه سرمایه فرهنگی هنری فیلم سینمایی لیلا اوتادی ارژنگ امیرفضلی یوسف تیموری خرها آدم نمی شوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر

مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، با اشاره به شروع کار غرفه ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز از روز دوم اردیبهشت، گفت: چرخه اقتصادی هنر نمی‌تواند صرفا در چرخه بسته داخلی صورت بگیرد. در حال حاضر آثار هنرمندان ایران با قیمت‌های خوب و چشم گیر در بازار‌های خارجی فروخته می‌شود، اما مسئله این است که نسبت این آثار در مقایسه با ظرفیت هنر‌های تجسمی کشور بسیار اندک است.


محمد خراسانی زاده افزود: حضور ایران در شصتمین دوسالانه هنری ونیز می‌تواند پیامد‌های مثبت بسیار به دنبال داشته باشد. زیرا هنر ایران برای کسب درآمد بیشتر ابتدا باید به درستی معرفی و سپس وارد بازار‌های مهم و تاثیرگذار شود.

او جهش تولید در عرصه تجسمی را منوط به فروش خوب دانست و گفت: هنرمندان به عنوان جزئی از بدنه جامعه و افراد فرهیخته و کنش گر، در رویداد‌های مختلف آثار هنری خلق می‌کنند؛ اگر این آثار به فروش نرسند و وارد چرخه عرضه و تقاضا نشوند، اتفاق خاصی در جهش تولید رخ نمی‌دهد. جهش تولید تنها در صورت شکل گیری روند صحیح تولید و فروش در هنر اتفاق می‌افتد.

دیگر خبرها

  • لیلا حاتمی: علی حاتمی را تازگی‌ها کشف کرده و عاشقش شده‌ام
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • اکتشاف سنگ آهن در خواف درسال ۱۴۰۲ حدود۱۱۱ درصد افزایش یافت
  • تولید بی سابقه کُلزا در شهرستان دهلران
  • ستاد «جهش تولید محیط زیست محور» تشکیل می‌شود
  • برنامه جدید رضا رشیدپور و مواجهه با ۱۲ مدیر ساترا برای گرفتن مجوز
  • تاکید مدیر کل هنر‌های تجسمی وزارت ارشاد بر رونق اقتصاد هنر
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی