Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ارتباط با تفاهم‌نامه این مرکز با نیکی کریمی برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه توضیحاتی ارائه داد.

کیان جوادی مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان درباره تفاهم نامه این مرکز با نیکی کریمی بازیگر Actor سینما Cinema به منظور کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه،گفت: طبق تفاهم با خانم کریمی قرار شد تا یک ساختمان در سرپل ذهاب که توسط ایشان اجاره شده است، در اختیار ما قرار بگیرد و ما بتوانیم به مدت دو سال از این ساختمان برای انجام فعالیت‌های خود استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بخشی از ساختمان کانون به دلیل زلزله سال گذشته تخریب شده و باید مورد بازسازی قرار بگیرد و نیاز داشتیم مکانی را به طور موقت در اختیار بگیریم تا کودکان و نوجوانان بتوانند از این فضای موقت استفاده کنند.

جوادی اظهار کرد: علاوه بر این، قرار است خانم کریمی یک خودرو به عنوان کتابخانه سیار در مناطق زلزله زده را خریداری کنند و در اختیار ما قرار دهند.

مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه در خصوص هزینه‌های جمع آوری شده توسط نیکی کریمی بیان کرد: ما در جریان پول‌هایی که توسط ایشان جمع آوری شده قرار نداریم و صرفاً این تفاهم نامه برای کمک به کودکان و نوجوانان زلزله زده کرمانشاه بین کانون و نیکی کریمی منعقد شده است.

گفتنی است؛ استاندار کرمانشاه در مصاحبه‌ای رادیویی درباره پول‌های جمع آوری شده توسط سلبریتی‌ها گفته بود؛ «ما در جریان فعالیت برخی از هنرمندان و شخصیت‌ها از جمله علی دایی، نرگس کلباسی و صادق زیبا کلام که کمپین جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی کرده بودند، هستیم؛ اما در این میان نیکی کریمی با ما هیچ گونه ارتباطی جهت هماهنگی هزینه کرد این پول‌ها نداشته است».

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس راز شلیک مرد سیاهپوش به زن باردار در ویلای تجریش راننده سرویس تهرانی با جسد زنش سرکار رفت / او به 2 گربه اش بیشتر از همه چیز توجه داشت! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام عجیب محمد رضا گلزار قبل از مسابقه برنده باش! + عکس بالاخره تولت های تهران را شمردند ! دست غول پیکر وسط دل صحرا+عکس این دختر گونی پوش چطور بانفوذترین زن جهان شد؟! + جزییات و تصاویر خانه‌ای که اشتباهی کج شد / اینجا برای قرارهای عاشقانه غیرمجاز بود + عکس ردپای شیطانی در یک قتل پاییزی دماوند اعتراض زنان عربستانی به پوشش عبا+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: بازیگر Actor سینما Cinema زلزله هنرمندان زلزله کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کودکان نیکی کریمی کرمانشاه عکس فیلم ساعت فضای مجازی دختر پسر ایران مرد میانسال پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه رییس فراکسیون مستقلین مجلس، در پاسخ به سوالی پیرامون برخی اظهارنظرهای مطرح شده اخیر با محتوای «تغییر دکترین نظامی کشور و یا اشاره به انجام آزمایش در حوزه تسلیحاتی که غیرمستقیم اشاره به استفاده نظامی از فناوری هسته‌ای دارد»، گفت: با توجه به نیاز کشور در زمینه‌های انرژی، پزشکی، کشاورزی، صنعتی و ... برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران کاملا صلح آمیز و تحت نظارت مستمر و داوطلبانه ایران از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیش می‌رود.

وی در گفتگو با ایلنا، تصریح کرد: اگر یک زمانی اظهاراتی برخلاف این مساله صورت گیرد به نظر می‌رسد یا از روی بی اطلاعی است یا از عدم اشراف به موضوع حرام بودن شرعی و اخلاقی استفاده از این فناوری برای مصرف تسلیحاتی.

نوری قزلجه خاطرنشان کرد: معتقدم که فناوری هسته‌ای در کشور ما در مسیر صلح آمیز و با هدف رفع نیازهای داخلی کشور در توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف در حال فعالیت است و قطعا هم کشورهای دوست و همسایه از نعمات این دستاوردهای قابل توجه و ارزنده ای که کشور ما دارد و خواهد داشت در حوزه های اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و پزشکی بهره مند خواهد شد.

وی افزود: کشور ما در جهت تامین امنیت غذایی یا تامین داروها و درمان های بر پایه پزشکی هسته ای این فعالیت را دنبال می کند و الان هم صنعت هسته‌ای خیلی کاربردی بوده و بخش کاربری این صنعت هم به سرعت دارد توسعه پیدا می‌کند و حتما هم به کشور کمک خواهد کرد، همه این فعالیت ها در کشور ما در مسیر صلح آمیز است.

رییس فراکسیون مستقلین مجلس تاکید کرد: به هر حال یک سری بدخواهان در دنیا هستند که توسعه و پیشرفت ایران را بر نمی تابند و سعی می کنند از هر فرصت و بهانه ای برای تحت فشار قراردادن کشور ما استفاده کنند؛ ولی آنچه که اهمیت دارد و برای جامعه بین‌الملل قابل قبول است شاید نگاه و نظر آژانس بین المللی انرژی اتمی است که فعالیت های کشور ما تحت نظارت آن ها است و صلح آمیز بودن صنعت هسته ای ما را تایید می کنند.

نوری قزلجه در پاسخ به این سوال که «این نوع اظهارنظرها چه آسیب و خدشه‌ای به جایگاه دستگاه دیپلماسی کشور وارد می‌کند؟»، گفت: من معتقدم که اظهارنظرهای خلاف اهداف فناوری هسته ای کشورمان دانسته یا ندانسته کمک به آن جریان بین المللی است که می خواهد ایران هراسی را ترویج کند و برخورد امنیتی با کشور ما داشته باشد و کار دستگاه دیپلماسی کشور را برای دفاع از مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران با سختی مواجه می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898989

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • اعزام ۲کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره
  • واکنشی به ادعاهای عجیب هسته‌ای کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی
  • واکنش نوری قزلجه به ادعاهای عجیب کریمی قدوسی درباره برنامه هسته ای ایران
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • رایگان شدن خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه