Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمان - ایرنا - مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان کرمان گفت: شهرستان های این استان بر اساس مصوبه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در تجهیز و تعمیر زندانها از محل اعتبارات شهرستانی همکاری بیشتری خواهند داشت.

رمضان امیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: استان کرمان دارای 23 شهرستان است که در 10 شهرستان زندان وجود دارد و لازم است که با توجه به ورود زندانیان سایر شهرستان ها به زندانهای شهرستان های دارای زندان، تمام شهرستان ها در تعمیر و تجهیز زندان ها همکاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: با مصوبه جدید شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان، زمینه ای فراهم شده که شوراهای توسعه شهرستان های فاقد زندان بتوانند بخشی از اعتبارات خود را برای تعمیر و تجهیز زندان های شهرستان های مجاور خود اختصاص دهند.
امیری عنوان کرد: قبل از این مصوبه، فرمانداران شهرستان های فاقد زندان مجوزی برای اختصاص اعتبار به زندان های شهرستان های مجاور خود را نداشتند و این در حالی است که زندانیان آنها در زندان های شهرستان های مجاور نگهداری می شدند.
در حال حاضر در شهرستان های کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان، زرند، کهنوج، جیرفت، بافت، منوجان، شهربابک زندان وجود دارد و یک بازداشتگاه موقت نیز در مرکز استان کرمان دایر است.
3029/7440

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حقوقي و قضايي زندانها كرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، با پیگیری مدیریت برق سبزوار و موافقت مدیر عامل شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی، یک دستگاه خودرو بالابر بوم عایق، یک دستگاه وانت دو کابین و همچنین تجهیزات و ابزار آلات عایق مخصوص، به ارزش ۱۶۵ میلیارد ریال به شهرستان سبزوار واگذار شد.

مدیر شرکت برق سبزوار گفت: در روش عملیات خط گرم فرمان از نزدیک، بدون اینکه برق مشترکان قطع گردد، تعمیرات شبکه برقدار توسط کارکنان مجرب و مجهز انجام می‌گیرد.

جلیلی افزود: این روش تاثیر چشمگیری بر کاهش خاموشی‌ها و تلفات و همچنین افزایش پایداری شبکه برق خواهد داشت. 
 

دیگر خبرها

  • آزادی نزدیک به سه هزار زندانی در آذربایجان غربی در سال گذشته
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • تجهیز مدیریت برق شهرستان سبزوار به ماشین آلات و ابزار پیشرفته
  • اشتغال به کار ۹۱۴ زندانی کهگیلویه و بویراحمد طی سال گذشته
  • آغاز برداشت اولین خوشه‌های طلایی گندم کشور در جنوب کرمان
  • احداث ۱۰۴پروژۀ آموزشی در لرستان
  • افتتاح ۲ باب مدرسه خیری در شمال سیستان و بلوچستان