Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دفاع ترکیه در سخنانی اعلام کرد که احتمالا قاتلان خاشقجی چند ساعت پس از این جنایت ترکیه را ترک کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، خلوصی آکار، وزیر دفاع ترکیه در تازه‌ترین اظهار نظر درباره قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد سعودی گفت: قاتلان خاشقجی احتمالا ترکیه را ۳ تا ۴ ساعت پس از این جنایت ترک کردند و به دلیل مصونیت دیپلماتیک خود در انتقال چمدان‌ها با مشکلی مواجه نشده‌ و این کار را به آسانی انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازداشت ۱۸ مظنون قتل خاشقجی تاکید کرد: ۱۸ فرد در این قتل دست داشته‌اند که ۱۵ تن از آنها از عربستان به استانبول آمده بودند.

جمال خاشقجی در دوم اکتبر گذشته برای انجام کارهای مربوط به ازدواجش وارد کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه شد و در همان ساختمان کنسولگری به قتل رسید اما تا بدین لحظه جسد وی پیدا نشده و اخبار ضد و نقیضی در این باره منتشر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تركيه جمال خاشقجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، «۵۰ متر مربع» یک سریال خانوادگی در گونه اکشن، کمدی و خانوادگی است و در آن بازیگرانی چون انگین اوزتورک، تولگا تکین، آیبوک پوسات و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.

این سریال از فردا پنجشنبه، ۳۰ اردیبهشت ماه هرشب ساعت ۲۳ از شبکه تهران پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این سریال ترکیه‌ای آمده است: گولگه، یک قاتل حرفه‌ای جوان است که چیزی از گذشته و سرگذشت پدر و مادرش نمی‌داند. او همواره در حال جست و جو و کسب اطلاعات در مورد والدینش است. گولگه توسط مرد ثروتمندی به نام سروت بزرگ شده و اکنون به دست راست او تبدیل شده و به کارهای غیرقانونی او رسیدگی می‌کند. او نام گولگه به معنی سایه را خودش انتخاب کرده چرا که از هویت واقعی خودش اطلاعی ندارد. گولگه در حین جست‌وجو در مورد خانواده‌اش و آقای سروت به حقایق عجیبی پی می‌برد و در محله‌ای در یک مغازه خیاطی متروکه که صاحب آن فوت کرده است پنهان می‌شود. او مجبور می‌شود مدتی با هویتی ساختگی در آن محله زندگی کند به طوری که افراد آن محل فکر می‌کنند او پسر خیاطی است که قبلا درگذشته است.

این سریال هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ بازپخش می‌شود.

کد خبر 845196 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم فیلم و سریال خارجی

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود تایلند و جبران مافات عربستان
  • طرز تهیه انواع کباب‌ در خیابان‌های استانبول ترکیه (فیلم)
  • پیش نشست پنجمین کنگره جهانی حضرت امام رضا(ع) برگزار شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • شکست سنگین عربستان در جام ملت ها/ شروع مقتدرانه عراق
  • امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول بازدید کرد
  • حضور امیرعبداللهیان در سرکنسولگری ایران در استانبول + عکس ها
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • جزئیات پخش یک سریال ترکیه‌ای از تلویزیون