Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@11:47:07 GMT

بیرانوند الان هم بهترین بازیکن آسیا است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۵۱۱

به گزارش ایرنا، بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس توانسته به نخستین دروازه بانی در تاریخ قاره کهن تبدیل شود که نامش در بین نامزدهای بهترین بازیکن آسیا قرار گرفته است.
بیرانوند در کنار عبدالکریم حسن قطری و یوما سوزوکی ژاپنی نامزد بهترین بازیکن سال فوتبال آسیا شده اند.
ایگور پانادیچ مربی دروازه بان های پرسپولیس روز دوشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: قطعا بیرانوند لیاقت این را داشت که نامش در بین این نفرات قرار بگیرد؛ چرا که او در آسیا برترین بازیکن ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بیرانوند البته رقابت خوبی با سایر نامزدها دارد و همین که توانسته در بین این نفرات قرار بگیرد، مطمئنا به عنوان بهترین بازیکن هم انتخاب می شود؛ چرا که حضور در بین این نفرات واقعا سخت بود. بیرانوند توانست با عملکرد خوب در جام جهانی و پس از آن در لیگ قهرمانان لیاقت خود را ثابت کند.
وی با اشاره به اینکه او نخستین دروازه بانی است که به جمع سه نامزد نهایی راه پیدا کند، افزود: قطعا این موضوع برای هر دروازه بانی سخت است؛ چرا که مردم آن بازیکنی را می بینند که گلزنی می کند و در خط حمله می درخشد. به همین خاطر بیرانوند که توانسته با این وجود به جمع این سه بازیکن بیاید قطعا بازیکن برتر هم انتخاب خواهد شد.
علیرضا بیرانوند در جام جهانی موفق شد دروازه تیم ملی را برابر مراکش سخت کوش بسته نگاه دارد و در مجموع سه دیدار، تنها 2 گل از تیم های اسپانیا و پرتغال دریافت کرد. اوج هنر او در جام جهانی، دفع ضربه پنالتی کریستیانو رونالدو کاپیتان تیم ملی پرتغال و بهترین بازیکن فوتبال جهان در دیدار سوم و آخر تیم ملی در جام جهانی بود.
بیرانوند همچنین نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در پیروزی های تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا داشت و بارها مانع از باز شدن دروازه سرخپوشان برابر حریفان آسیایی شد.
مراسم اعطای جوایز بهترین های کنفدراسیون فوتبال آسیا روز هفتم آذر در مسقط پایتخت عمان برگزار می شود.
** برای برد به میدان می رویم
مربی دروازه بان های تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص بازی امروز سرخپوشان برابر پیکان بدون حضور ملی پوشان این تیم نیز گفت: به هر حال با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد، باید بازی کنیم و البته ببریم. قطعا برای برد به میدان خواهیم رفت.
تیم فوتبال پرسپولیس امروز و در دیداری معوقه از هفته نهم لیگ برتر از ساعت 16 و 15 دقیقه به مصاف پیکان خواهد رفت.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!

به گزارش "ورزش سه"، جوئل کوجو، بازیکن غنایی تیم ملی قرقیزستان، روز سه‌شنبه در مقابل چین تایپه عملکرد خیره کننده‌ای داشت و در قامت یک ستاره در مقدماتی جام جهانی حاضر شد.

این بازیکن 25 ساله غنایی که در تیم ملی قرقیزستان به میدان می‌رود در یک نیمه هتریک کرد و پیروزی پرکلی را برای قرقیزستان در مقابل چین تایپه رقم زد و در نهایت این مسابقه با نتیجه پنج بر یک به سود قرقیزستانی‌ها به پایان رسید.

این بازیکن در جام ملت‌های آسیا هم مقابل عمان تک گل تاثیرگذاری را به ثمر رساند که تک امتیاز آنها در مسابقات را به همراه داشت، این گل باعث شد تا او در کشورهای شرق آسیا محوبیت خاصی بین هواداران فوتبال اندونزی و قرقیزستان به دست آورد، تک گل او باعث کسب تک امتیاز تیم ملی کشورش در این مسابقات شد و باعث حذف اردن و صعود اندونزی به مرحله حذفی جام ملت های آسیا شد که در زمان خود واکنش‌های جالبی به همراه داشت و این بازیکن محبوبیت زیادی بین فوتبال دوستان اندونزی پیدا کرد.

این بازیکن که در پست وینگر چپ بازی می‌کند، با سرعت و تکنیک بالای خود خلق موقعیت روی دروازه حریف انجام می‌دهد و در نقش یک ستاره در تیم ملی نه چندان قدرتمند قرقیزستان ایفای نقش می‌کند.

این بازیکن در تیم دینامو سمرقند در لیگ ازبکستان فوتبال بازی می‌کند و با ادامه روند و حفظ کیفیت کنونی خود می‌تواند شانس حضور در لیگ‌های معتر آسیا را هم داشته باشد.

دیگر خبرها

  • معمای حضور ناگهانی حسینی به جای بیرانوند
  • بهترین نجات دروازه های تاریخ فوتبال دنیا (فیلم)
  • بازیکن غنایی، ستاره جدید فوتبال آسیا!
  • نیمکت‌نشینی بیرانوند یک تصمیم درست بود/ می‌خواهند استقلال را نابود کنند!/ نکونام پست این بازیکن را عوض کند
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • مهدی قایدی ، بهترین بازیکن ایران - ترکمنستان
  • قایدی بهترین بازیکن دیدار ایران و ترکمنستان شد
  • ترکمنستان ۰-ایران ۱: سه امتیاز در بدترین زمین فوتبال آسیا
  • انتخاب عجیب برای بهترین بازیکن سال آسیا
  • دو بازیکن برای حساس‌ترین پست تیم ملی در جام ملت‌ها