Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ​نماهنگ «آواي ايران» با هم‌آوازي اساتيد بنام آواز ايران، حسين خواجه‌اميري (ايرج) و سالار عقيلي و مشارکت بانک صادرات ايران فردا دوشنبه ٢٨ آبان رونمايي مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري آريا، نماهنگ «آواي ايران»که با مشارکت بانک صادرات ايران، آهنگسازي و تنظيم مهيار فيروزبخت و بابک زرين و اشعاري از زنده‌ياد افشين يدالهي و بامداد جويباري و اجراي ارکستر آواي ايران تهيه شده، کاري ماندگار و جذاب از همنوايي حسين خواجه اميري، خواننده محبوب و مردمي موسيقي کشور و سالار عقيلي خواننده ارکستر سمفونيک تهران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اين نماهنگ فردا (دوشنبه) ساعت ١٤ در محل نگارستان شهر واقع در کوي نصر (گيشا)، بوستان گفت‌وگو با حضور هنرمندان برجسته کشور و اصحاب رسانه رونمايي مي‌شود.
بانک صادرات ايران با توجه به قدمت و سابقه درخشان خود در اثرگذاري همه جانبه در اقتصاد کشور، مشارکت در توليد آثار فاخر هنري و حمايت از هنرمندان را نيز در راستاي عمل به مسئوليت‌هاي فرهنگي خود دنبال مي‌کند.
حضور در مراسم رونمايي از اين اثر براي عموم علاقه‌مندان آزاد است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس آمار گمرک صادرات ایران و امارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد دلار بوده که سهم واردات کالا از این کشور بیش از ۲۰ میلیارد دلار ثبت شده است. به گفته مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قدردانی از هنرمندان در یک پایگاه مهم موسیقی/ خاطراتی که زنده شد
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • نماهنگ |به دانش آموزتان نگاه ملی بدهید
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • عیادت از جورج شکور؛ خالقِ سه گانهِ حماسه های ماندگار …
  • ایرانی‌هایی که در کشور خود هم برگ هویت ندارند
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • (تصاویر) بزرگان فرهنگ و ادب و هنر ایران، مهمان «مست عشق»!