Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@10:51:33 GMT

احزاب موجب شفافيت در مديريت کشور مي شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۵۵۲

احزاب موجب شفافيت در مديريت کشور مي شوند

خبرگزاري آريا - شهرري ـ ايرناـ فرماندار ويژه شهرستان ري گفت: هرچه نهادهاي مدني در جامعه تقويت شوند مشارکت سياسي ساختارمند و شفافيت بيشتر محقق مي شود.

به گزارش ايرنا، هدايت الله جمالي پور شامگاه يکشنبه در مراسم هم انديشي احزاب سياسي شهرستان ري اظهار داشت: کشور براي پيشبرد اهداف کلان و خرد خود در حوزه هاي مختلف سياسي، فرهنگي، اجتماعي و اقتصادي نيازمند احزاب قدرتمند، مقتدر و پايبند به منافع ملي است تا با استفاده از نظرات آنها کشور را به توسعه پايدار رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه نخبگان و افراد اثر گذار بايد در احزاب سياسي کشور حضور پررنگ و اثر گذار داشته باشند، تصريح کرد: وجود احزاب مخالف و منتقد دولت مي تواند بسياري از مشکلات فعلي کشور را حل کند.
فرماندار ويژه شهرستان ري با بيان اينکه احزاب با نقد سياسي عملکرد دولتمردان مي توانند چراغ هدايت جامعه باشند، ادامه داد: نقد منصفانه با تخريب تفاوت زيادي دارد؛ احزاب براي اثر گذار بودن بايد مرز بين اين دو موضوع را به خوبي رعايت و به آن عمل کنند.
وي با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران شرايط خاصي را در منطقه دارد، اضافه کرد: راه عزت و سربلندي کشور در گفت و گوي احزاب موافق و مخالف دولت است، تخريب و پنجه در پنجه هم انداختن فقط سرمايه هاي کشور را به هدر مي دهد.
جمالي پور تاکيد کرد: اختلاف هاي سياسي نبايد منجر به دشمني شود، احزاب در ارتباط يکديگر بايد اخلاق اسلامي را در وهله اول به کار گيرند و براي يکديگر حرمت و احترام قائل شوند.
وي در ادامه تصريح کرد: فرآيند بررسي پرونده هاي احزاب سياسي شهرستان ري بر اساس قانون و بخشنامه هاي وزارت کشور بايد ظرف مدت 2 هفته تعيين تکليف شوند.
فرماندار ري گفت: طولاني شدن فرآيند بررسي پرونده هاي احزاب موجب ياس، بدبيني و از بين رفتن انگيزه هاي افراد جامعه در امر توسعه و پيشرفت کشور مي شود.
وي با تاکيد بر اينکه کارکنان دستگاه هاي دولتي در فرآيند بررسي پرونده احزاب نبايد استنباط هاي شخصي و حزبي خود را بکار گيرند، عنوان کرد: بررسي ها بايد بر اساس قانون صورت و بدون هيچگونه تمايزي صورت گيرد.
شهرستان ري (به مرکزيت شهرري) با بيش از يک ميليون و 300 هزار نفر جمعيت در جنوب تهران واقع شده است.
3218/6003
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد

ابوالفضل قاسمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بارش‌های شدید روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب آبگرفتگی و جاری شدن روان‌آب در سطح سه روستای راوه، رباط‌ترک و کهک شد که با تلاش مجموعه شهرستان این آبگرفتگی‌ها تا شب گذشته برطرف شد و شاهد هیچ‌گونه خسارت به منازل و تأسیسات زیرساختی نبودیم.

وی با اشاره به آمادگی تمامی دستگاه‌های شهرستان به منظور پیشگیری از حوادث و اقدام فوری، افزود: در حال حاضر تمامی راه‌ها و معابر روستایی شهرستان دلیجان باز بوده و تردد بدون هیچ مشکلی در آنها جریان دارد. بررسی شرایط روستاها و محورهای روستایی از طریق بخشدار مرکزی دلیجان و دهیاری‌ها نیز در حال پیگیری بوده و مشکل خاصی وجود ندارد.

فرماندار شهرستان دلیجان گفت: بارش‌های روز گذشته در شهرستان دلیجان موجب جاری شدن روان‌آب در سه روستای دلیجان شد که بدون وارد شدن هیچ آسیبی به این روستاها برطرف شد.

کد خبر 6087638

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۱ بانک نشا در آمل/کشت مکانیزه ۲۴ هزار هکتاری
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • بارش‌های روز گذشته هیچ آسیبی به روستاهای دلیجان وارد نکرد
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در وبگاه شفافیت شهرداری
  • بارگذاری اطلاعات مربوط به مراکز انتفاعی در سایت شفافیت شهرداری
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست