Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@13:27:19 GMT

الحوثی: آماده توقف عملیات نظامی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۵۵۴

الحوثی: آماده توقف عملیات نظامی هستیم

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، محمد علی الحوثی گفت: یمن در راستای حمایت از صلح و از بین بردن هرگونه بهانه ائتلاف سعودی برای ادامه تجاوزات، این آمادگی را دارد که حملات موشکی و پهپادی خود را متوقف کند.

الحوثی تاکید کرد: آماده ایم شلیک موشک و ارسال پهپادها را متوقف کنیم تا بهانۀ ادامه تجاوز و محاصره را از دشمن بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود: نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن خواستار توقف حملات موشکی و پهپادی یمن شده است و ما هم از تلاشش برای برقرای صلح حمایت می‌کنیم.

وی تاکید کرد، یمن از موشک‌های بالستیک و پهپادهای خود فقط برای بازدارندگی و دفاع در برابر جنایات ائتلاف استفاده کرده است.الحوثی خاطرنشان کرد که یمن به دلیل حملات ائتلاف سعودی و محاصره، از بزرگترین فاجعه انسانی در جهان رنج می‌برد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب

دیروز، ۲۵ آوریل، در روز رهایی ایتالیا از فاشیسم، حامیان جنبش صلح به خیابان‌های شهر بولونیا ایتالیا آمدند تا مخالفت خود را با اقدامات سیاسیون غربی با هدف دامن زدن به درگیری‌ها در جهان اعلام کنند. معترضان خواستار پایان دادن به حمایت نظامی از اوکراین و فشار بر اسرائیل برای توقف جنگ در غزه شدند.

اعضای سازمان‌های مترقی و صلح طلب از ایالات متحده، انگلیس، روسیه، کره جنوبی، لبنان، فلسطین و گرجستان در خیابان‌های بولونیا راهپیمایی کردند و از مقامات ایتالیا و اتحادیه اروپا خواستند تا سیاست‌های نظامی گری که کشور‌های غربی را در برگرفته است و روسیه هراسی در صحنه بین المللی را متوقف کنند. 

تمرکز اصلی اعضای شرکت کننده در این راهپیمایی درگیری در اوکراین و حملات نظامی اسرائیل در نوار غزه بود. شرکت کنندگان در راهپیمایی خواستار توقف حمایت نظامی از کی یف و همچنین تحت فشار قرار دادن تل آویو برای توقف حملات نظامی ارتش اسرائیل در غزه و آغاز حل فاجعه انسانی در منطقه فلسطین شدند.

پیش از این، در ۲۰ و ۲۱ آوریل، راهپیمایان برای کنفرانسی با عنوان "چه آینده‌ای برای فلسطین" در رم گرد آمدند، جایی که آنها در مورد تلاش‌های مشترک احتمالی برای تقویت ابتکارات ضد جنگ بحث کردند. عنوان دیگر جلسه «توقف III WW!» بود. ("جنگ جهانی سوم را متوقف کنید! ").

اعضای جنبش صلح و ترقی خواهان استدلال می‌کنند که رفتن به تظاهرات ضد جنگ و جلسات صلح بسیار مهم است. این اقدامات می‌تواند توجه سران کشور‌های اروپایی و ناتو را به بی ثباتی فزاینده‌ای که منجر به درگیری جهانی جدید می‌شود، جلب کند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بلاروس: ناتو باعث سلطه آمریکا بر اروپا شده و گسترش آن را نمی‌پذیریم
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • راهپیمایی در ایتالیا علیه سیاست‌های نظامی‌گری غرب
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • مادورو: کشورهای ائتلاف بولیواری خواهان جهان چندقطبی هستند
  • عملیات پیچیده ایران در جهان طنین انداخته است
  • طرح جدید در کنگره آمریکا برای توقف کمک نظامی به رژیم صهیونیستی
  • در خواست توقف کمک نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی