Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس- ایرنا- معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تاکید کرد: با توجه به جایگاه قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مصوبات این کارگروه برای تسهیل امر تولید برای تمام دستگاه های اجرایی و بانک ها الزامی است.

به گزارش ایرنا، ایرج حیدری شامگاه یکشنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان هرمزگان اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که واحدهای مختلف تولیدی استان با آن روبرو هستند نشست های کارگروه رفع موانع تولید با اولویت و محوریت بررسی مشکلات واحد های تولیدی استان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به اهمیت کارگروه رفع موانع تولید باید با آمادگی کامل برای بررسی طرح ها در نشست ها شرکت کنند تا تصمیماتی کاربردی و عملیاتی برای حل مشکلات واحد های تولیدی اتخاذ گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری هرمزگان تصریح کرد: نشست های کارگروه رفع موانع تولید با هدف تسهیل و رفع مشکلات واحد های تولیدی با محوریت استانداری و با حضور همه مدیران دستگاه های اجرایی دخیل در امر تولید برنامه ریزی شده که باید با خروجی مناسب همراه باشد.
حیدری ادامه داد: انتظار می رود خروجی نشست های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان به بهبود رونق تولید، اشتغال و هم چنین افزایش رضایت مندی تولید کنندگان و سرمایه گذاران در سطح استان منجر شود.
7198/6048

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد توليد كارگروه رفع موانع توليد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد

سید سعید میرنظامی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در چهل و دومین نشست کمیسیون ماده ۴۲ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، پرونده یکی از شرکت‌های تولید و بسته بندی زعفران در استان مرکزی که در ۲ بند آزمون شده مغایر با استاندارد بود، توسط اعضای این جلسه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست که با حضور قاضی منتخب دادگستری برگزار شد، با محرز شدن تخلف واحد تولیدی و اتفاق نظر اعضای کمیسیون، واحد تولیدی که در مامونیه از توابع شهرستان زرندیه استان مرکزی فعالیت می‌کرد، ملزم به پرداخت جریمه نقدی، ارائه تعهد، الزام به بهسازی تولیدات و جمع آوری محصولات از سطح بازار شد.

مدیر کل استاندارد استان مرکزی گفت: طبق ماده ۴۱ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، در صورتی که واحدهای تولیدی و خدماتی دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد یا تاییدیه از سازمان، اقدام به تولید کالا یا خدمات پایین‌تر از کیفیت استاندارد کنند، موضوع در کمیسیون ماده ۴۲ این قانون، مورد بررسی و تصمیم گیری اعضا قرار می‌گیرد.

کد خبر 6087595

دیگر خبرها

  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال اثرگذاری در تولید است
  • اجرایی شدن ۸۵ درصد مصوبات رفع موانع تولید در آذربایجان غربی
  • ضرورت حمایت نهادهای حاکمیتی و قضایی از اجرای صحیح قانون