Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@07:56:49 GMT

پروازهای فرودگاه زنجان برقرار می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۵۹۸

پروازهای فرودگاه زنجان برقرار می شود

محمدقاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر بابیان اینکه فرودگاه ظرفیت بسیار مهمی برای توسعه است، گفت: فرودگاه به‌عنوان یک ظرفیت مهم در توسعه همه‌جانبه  استان زنجان تأثیر بسزایی دارد.

وی اظهار کرد: ساخت فرودگاه زنجان از سال ۶۹ آغاز شد ولی از همان دوران با فرازوفرودهایی مواجه بوده و از سال ۱۳۷۹ شروع به فعالیت کرده و سالانه تعداد زیادی پرواز غیر برنامه ای هم در آن انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرفرودگاه زنجان گفت: فرودگاه زنجان از مجهزترین فرودگاه های همسطح خود است ولی هواپیمایی در این فرودگاه نمی‌نشیند. 

قاسمی تاکید کرد: تمام مقاصد پروازی به صورت درآمد هزینه برای شرکت دیده می‌شود و دنبال این هستیم که  پرواز برنامه‌ای از طریق یکی از شرکت‌های هواپیمایی برقرار کنیم و با حمایت بخش خصوصی و دولتی این پروازها را داشته باشیم. 

وی ابراز کرد: فرودگاه زنجان زیرمجموعه شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور است و استفاده از ظرفیت حمل‌ونقل هوایی می‌تواند تسهیل‌کننده صادرات باشد بنابراین نشستن یک هواپیما در فرودگاه زنجان مزیت‌های بسیار خوبی برای استان به دنبال دارد. 

قاسمی افزود: بستر فرودگاه برای همه پروازها آماده است و در حال حاضر ظرفیت‌های قابل‌توجهی به لحاظ فضای ترمینال فراهم‌شده و تنها منتظر حمایت هستیم.

کد خبر 4462120

منبع: مهر

کلیدواژه: زنجان محمد قاسمی هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، برای اطلاع از تاخیر یا تغییر برنامه پروازی شیراز به سایت فرودگاه به نشانی https://shiraz.airport.ir مراجعه کنید.

پروازهای ورودی داخلی:

پروازهای خروجی داخلی:

پروازهای ورودی خارجی:

پروازهای خروجی خارجی:

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برقراری پروازهای عسلویه اراک عسلویه از اول ازدیبهشت