Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - مدیر ورزشی سابق باشگاه یوونتوس برای عقد قرارداد با اینتر به محل اقامت مالک این باشگاه سفر کرد. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جوزپه ماروتا به چین سفر کرده است و گفته می‌شود که او تا 48 ساعت آینده رسماً به نراتزوری ملحق می‌شود.

طبق اعلام نشریات کوریره‌دلاسرا و گاتزتا دلواسپورت، ماروتا روز شنبه به شهر نیانجینگ سفر کرده و تا کنون چند جلسه با جیندونگ ژانگ، مالک باشگاه اینتر و رئیس او استیون ژانگ که به تازگی به عنوان رئیس باشگاه منصوب شده، مذاکراتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه هنوز قراردادی به امضای طرفین نرسیده اما آنها در مرحله توافق در مورد جزئیات شرایط کاری‌شان هستند و انتظار می‌رود که این قرارداد به زودی قطعی شود.

ماروتا برای جلوگیری از رخ دادن اتفاقی مشابه آنچه با والتر ساباتینی، مدیر ورزشی سابق باشگاه رخ داد به مذاکرات مختصر اکتفا نکرده و طولانی شدن روند مذاکراتش به این دلیل بوده تا به طور کامل از نقشی که قرار است آن را ایفا کند مطلع شود و بداند که نقش او متفاوت از نقشی خواهد بود که پیرو آوسیلیو به عنوان مدیر ورزشی ایفا می‌کند.

در همین حال خبری دیگر از اینتر اینکه این باشگاه برای خرید ساندرو تونالی، بازیکن 18 ساله و با استعداد تیم برشا با پیشنهادی 15 میلیون یورویی دست به کار شده است، بازیکنی که انتظار می‌رود در بازی دوستانه فردا شب (سه‌شنبه) تیم ملی ایتالیا مقابل آمریکا به میدان برود. از آنتونی مارسیال مهاجم منچستریونایتد و نیکولو بارلا بازیکن تیم کالیاری به عنوان دیگر بازیکنان مد نظر اینتر یاد می‌شود. همچنین گفته می‌شود که احتمال دارد جوزپه ماروتا برای بازی حساس پیش روی اینتر در دربی ایتالیا برای اولین بار با همکاران سابقش در یوونتوس روبه‌رو شود.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار استعداد ایرانی در ترکیه با نائب قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، لیگ زیر 16 ساله‌های ترکیه امروز به پایان رسید و در نهایت گالاتاسرای با یک امتیاز بیشتر نسبت به کاراکوملوک موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌‎ها شد.

محمدحسام گری بازیکن ایرانی تیم کاراکوملک که زیر نظر عارف محمدوند بازیکن اسبق پرسپولیس پرورش یافته بود و توانست راهی این تیم شود، طی این فصل در پست مدافع راست برای این تیم به کار گرفته شد.

مدافع ایرانی جوان تیم زیر 16 ساله‌های کاراکوملک در این فصل با ثبت 2 گل زده و 5 پاس گل یکی از بازیکنان تاثیرگذار لقب گرفت و فصل آینده با یک رده صعود راهی تیم جوانان خواهد شد. کاراکوملک در آخرین بازی خود در این فصل موفق شد با شش گل برابر حریف خود به برتری دست یابد.

حسام گری که در ترکیه و در آکادمی عارف محمدوند مسیر فوتبالی خود را طی کرده بود، سابقه دعوت به تیم نونهالان ایران را نیز در کارنامه دارد و باید دید در آینده چه شرایطی در لیگ این کشور پشت سر خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تاثیرگذاری این ۴ بازیکن بیشتر از اوسمار بوده | تمدید قرارداد با این سرمربی، الان اشتباه است
  • ۲ بازیکن مازندرانی در اردوی انتخابی استعداد‌های نوظهور زیر ۱۸ سال
  • افضل: جریمه اعضای سپاهان برای دلخوشی هواداران بود
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • پایان کار استعداد ایرانی در ترکیه با نائب قهرمانی
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • ترکیب احتمالی اینتر برای بازی با کالیاری؛ نراتزوری بدون دو بازیکن کلیدی
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر
  • جورجینیو خودش را به یوونتوس پیشنهاد کرده‌است
  • ستاره‌های فوتبال جهان از جیمی جامپ‌ها حمایت نمی‌کنند