Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-16@19:32:11 GMT

تیم ملی وارد قطر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۶۶۵

تیم ملی وارد قطر شد

رکنا: اعضای تیم ملی برای دیدار برابر ونزوئلا وارد قطر شدند.

تیم ملی ساعت ۲۴:۲۵ وارد دوحه شد.اعضای تیم ملی پس از برگزاری آخرین تمرین خود که ظهر امروز در زمین شماره دو مرکز ملی فوتبال برگزار کردند و پس از صرف شام سمت به فرودگاه امام خمینی (ره) حرکت کردند.

پرواز تیم ملی ساعت ۲۲:۴۵ به وقت تهران آغاز و ساعت ۲۴:۲۵ به وقت دوحه به زمین نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی به منظور انجام دیداری دوستانه برابر ونزوئلا که روز سه شنبه ۲۹ آبان ماه در دوحه برگزار می شود به قطر سفر کرده است. این دیدار ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می شود.

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس راز شلیک مرد سیاهپوش به زن باردار در ویلای تجریش راننده سرویس تهرانی با جسد زنش سرکار رفت / او به 2 گربه اش بیشتر از همه چیز توجه داشت! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام عجیب محمد رضا گلزار قبل از مسابقه برنده باش! + عکس بالاخره تولت های تهران را شمردند ! اینجا سوییس نیست اِوَز است +عکس قاچاق روباه شنی ایرانی برای بازسازی محیط زیست عرب + عکس دست غول پیکر وسط دل صحرا+عکس جسد عجیب یک نهنگ وسط دریا! / همه وحشت کردند + عکس باورنکردنی مصطفی زمانی با خالکوبی و پوشش متفاوت +عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: قطر سفر تیم ملی قطر ونزوئلا تهران ماه عکس فیلم ساعت فضای مجازی دختر پسر ایران مرد میانسال پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن شادی مردمی در بندرعباس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: این مراسم ساعت ۱۸ و سی دقیقه امروز در بولوار ساحلی از محدوده بازار مرجان آغاز می‌شود و تا بوستان غدیر - زیر پرچم ادامه دارد.

حجت الاسلام ایمانی افزود: مردم می‌توانند در ساعت یادشده در این کاروان خودرویی و موتوری شرکت کنند.

بیشتر بخوانید؛ حمایت مردم بندرعباس از حملات سپاه علیه تجاوز رژیم غاصب

در پی شرارت‌های مداوم رژیم صهیونیستی و شهادت جمعی از افسران کشورمان در حمله به بخش کنسولگری سفارت کشورمان در دمشق، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساعات پایانی دیشب و سحرگاه امروز با استفاده از شمار زیادی پهپاد و موشک، بخش‌های نظامی اسرائیل را مورد هدف قرار داد.

دیگر خبرها

  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • اعزام تیم‌های تراپ و اسکیت به مسابقات توزیع سهمیه المپیک
  • ملی‌پوشان فوتسال وارد فرودگاه بانکوک تایلند شدند
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد
  • اولین حراج سکه در سال جدید امروز برگزار می‌شود
  • مردم شهرستان‌های جنوب شرق استان تهران از اقدام سپاه حمایت می‌کنند
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار می‌شود
  • جشن شادی مردمی در بندرعباس برگزار می‌شود
  • ابراز نگرانی دوحه نسبت به تحولات منطقه
  • جزئیات رقابت‌های جهانی تکواندو در کیش