Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-30@15:11:47 GMT

جلسه ویژه «معامله قرن» با حضور ترامپ و مشاورانش

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۶۶۶۷

جلسه ویژه «معامله قرن» با حضور ترامپ و مشاورانش

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و مشاوران عالی او در زمینه امنیت ملی و سیاست خارجی این هفته جلسه‌ای را با هدف بررسی طرح دولت آمریکا برای سازش بین رژیم صهیونیستی و فلسطینیان برگزار می‌کنند.

این مطلب را نشریه آمریکایی آکسیوس منتشر کرده است. طرح دونالد ترامپ برای سازش، در اصطلاح، «معامله قرن» خوانده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جیسون گرینبلات نماینده ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در مساله سازش و جرد کوشنر، مشاور ارشد و داماد یهودی او در حدود دو سال است که بر روی این طرح کار می‌کنند. گفته می‌شود که این طرح اکنون به صورت کلی آماده است و ترامپ گفته است که می‌خواهد بین دسامبر سال 2018 و فوریه 2019، آن را منتشر کند.

اما مقامات دولت آمریکا گفته‌اند که بحران سیاسی فعلی در فلسطین اشغالی و انتخابات زودهنگام احتمالی در تصمیم احتمالی رئیس‌جمهور آمریکا تاثیر خواهد داشت.
به نوشته آکسیوس، کوشنر، گرینبلات و بولتون، مشاور امنیت ملی کاخ سفید به همراه مایک پامپئو، وزیر خارجه در این جلسه شرکت خواهند داشت. دیوید فریدمن، سفیر آمریکا در فلسطین اشغالی نیز به آمریکا رفته تا در جلسه حاضر باشد.

علاوه بر جزئیات طرح مزبور، مقامات آمریکایی می‌گویند که زمان‌بندی اجرا نیز در این جلسه به بحث گذاشته می‌شود. ترامپ، می‌خواهد طرح به زودی معرفی شود اما مشاورانش رویکرد محتاطانه‌تری را می‌پسندند.

این نشست، مدت‌ها قبل از بحران سیاسی در فلسطین اشغالی که با تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه آغاز شده برنامه‌ریزی شده بود.فریدمن معتقد است که دولت آمریکا باید ارائه طرح خود را به پس از انتخابات رژیم صهیونیستی موکول کند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد

 دونالد ترامپ در گفتگو گو با مجله تایم با انتقاد از سیاست‌های بنیامین نتانیاهو، گفت: افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند.

به گزارش تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا در گفتگو با مجله تایم با انتقاد از نتانیاهو، گفت: انتقادها از "بنیامین نتانیاهو" بجاست، چرا که نتوانست مانع کشته شدن غیرنظامیان اسرائیلی در هفتم اکتبر شود.

رییس جمهور سابق آمریکا با تاکید بر این موضوع که افراد بسیار خوبی هستند که می‌توانند جای نتانیاهو را بگیرند، افزود: خیلی‌ها از هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) اطلاع داشتند، اما اسرائیل اطلاع نداشت و نتانیاهو به همین خاطر خیلی ملامت و سرزنش می‌شود.

ترامپ ادامه داد: آنچه در هفتم اکتبر (عملیات طوفان الاقصی) رخ داد، نباید هرگز اتفاق می‌افتاد، همه چیز برای جلوگیری از آن وجود داشت.

دونالد ترامپ پیش از این با انتقاد از عملکرد جو بایدن، رییس جمهور آمریکا گفته بود که اگر من رئیس‌جمهور بودم هفتم اکتبر هرگز اتفاق نمی‌افتاد، حتی یک فرصت کوچک.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
  • فروش ۳ تن طلا در ۲۲ حراج/امروز چقدر شمش فروش رفت؟+قیمت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • حضور کودکان در تظاهرات حمایت از فلسطین در آمریکا
  • نگرانی گزارشگر سازمان ملل درباره تعلیق دانشجویان معترض در آمریکا
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟