Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رنکینگ جدید شمشیربازان اسلحه سابر پس از پایان جام جهانی شمشیربازی در الجزایر، اعلام شد.

پس از پایان شمشیربازی جام جهانی در کشور الجزایر، فرزاد باهر ارسباران شمشیرباز استان آذربایجان شرقی در رنکینگ جدید با صعود ۲۵ پله ای از رده ۱۲۳ به جایگاه ۹۸ رسید.

باهر ارسباران در مسابقات الجزایر که از ۲۵ تا ۲۷ آبان ماه برگزار شد، در رده ۳۹ ام قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شمشیرباز آذربایجانی در مقایسه با سایر ملی پوشان، بیشترین صعود را داشته است، سایر ملی پوشان کشورمان تنها یک پله صعود داشته اند.

گفتنی است، تیم ملی اسلحه سابر ایران اواخر سال گذشته، در دیدار پایانی جام جهانی شمشیربازی با شکست مقابل کره جنوبی به مدال نقره رسیده بود.

کد خبر 4462054

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه سابر تیم ملی شمشیربازی شمشیر بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک کیفیت بسیار بد چمن استادیوم عشق آباد، تاثیر بسیار زیادی در عملکرد ملی پوشان برای دیدار برگشت مقابل تیم ملی ترکمنستان داشت. زمین چمن مصنوعی که در همان نیمه نخست نیز باعث مصدومیت تعداد زیادی از بازیکنان تیم ملی شده بود.

هرچند که ملی پوشان نتوانستند پیروزی پرگل و یک طرفه ۵ بر صفر که در بازی رفت به دست آورده بودند را تکرار کنند، اما در نهایت به لطف تک گل مهدی قایدی موفق شدند سه امتیاز حساس را از ترکمنستان به تهران به سوغات بیاورند که این پیروزی چند دستاورد مهم برای تیم ملی داشت.

ملی پوشان با کسب این سه امتیاز موفق شدن علاوه بر راهیابی به دور بعدی مرحله مقدماتی جام جهانی، صعود خود به رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ را نیز قطعی کنند. مسابقاتی که قرار است به میزبانی عربستان برگزار شود.

در دوره‌های اخیر، کنفدراسیون فوتبال آسیا با هماهنگی فیفا، تصمیمات جدیدی را در خصوص نحوه صعود کشورها به جام ملت‌های آسیا گرفته که طی آن مراحل مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها با یکدیگر ادغام شدند.

بدین صورت که تیم های اول و دوم گروه‌های 9 گانه موفق می‌شوند حضور در جام ملت‌های آسیا را قطعی کنند. ضمن اینکه سایر تیم ها نیز به صورت مجزا و در مرحله مقدماتی بعدی با هم به رقابت خواهند پرداخت تا تکلیف تیم های باقیمانده برای حضور در جام ملت ها مشخص شود.

دیگر خبرها

  • قطعی شد: تیم ملی، سال 2027 در خاک عربستان
  • خیز تیم ملی ایران برای عبور از سد رنکینگ ۲۰
  • بازگشت ملی پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • رده بندی جدید شمشیربازان جهان؛ پاکدامن چهارم شد
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی
  • بازگشت ملی‌پوشان المپیکی اسلحه سابر با استقبال نماینده وزارت ورزش
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی نوجوانان تنیس روی میز
  • ادامه صدرنشینی نابغه ایران در رنکینگ جهانی تنیس روی میز/ بانوی ایرانی مدیر مسابقات قهرمانی جوانان آسیای میانه شد
  • تداوم صدرنشینی بنیامین فرجی در رنکینگ جهانی 
  • کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس توسط شمشیرباز آذربایجان شرقی