Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز محمودزاده، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اعلام کرد در دیدار تیم‌های بادران و فجرسپاسی، تماشاگران تیم میزبان نسبت به عملکرد تیم خود معترض بودند و باعث درگیری شده‌اند. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

فریبرز محمودزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره درگیری نیروی انتظامی و تماشاگران تیم بادران در دیدار روز گذشته این تیم مقابل فجرسپاسی شیراز اظهار داشت: من با ناظر مسابقه صحبت کردم و او اعلام کرد در جریان بازی از ابتدا تا انتها چه از سوی تیم میهمان و چه تیم میزبان، هیچ خللی در روند برگزاری مسابقه ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی مسابقه ما بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و سپس دو تیم بدون مشکل به رختکن رفتند.

وی افزود: پس از پایان بازی تماشاگران تیم میزبان (بادران) نسبت به عملکرد تیم خود اعتراض داشتند که در این اوضاع یکی از تماشاگران با نیروی انتظامی درگیر می‌شود. نیروی انتظامی نیز برای کنترل وضعیت از گاز اشک‌آور استفاده می‌کند که این موضوع هم در حوزه اختیارات خودشان است و ما نمی‌توانیم در کار آنان دخالت کنیم.

«ما از زحمات نیروهای انتظامی تشکر می‌کنیم که در تمام بازی‌ها یار و یاور ما هستند.»، مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول با بیان این جلمه تصریح کرد: چیزی که به گوش ما رسیده این است که نیروی انتظامی در برخورد با این هوادار اگر از گاز اشک‌آور استفاده نمی‌کرد و صحه صدر بیشتری نشان می‌داد، شکل بهتری داشت. شما خودتان می‌دانید استفاده از گاز اشک‌آور خودش عامل تحریک‌کننده است.

محمودزاده در ادامه تصریح کرد: من بازهم تأکید می‌کنم، در بازی دیروز با وجود تشکر از زحمات نیروی انتظامی، شنیده‌ها حاکی از آن است که می‌شد با صحه صدر بیشتری عمل کرد و از گاز اشک‌آور استفاده نمی‌کرد. وقتی از گاز اشک‌آور استفاده می‌شود همه فکر می‌کنند چه مسئله مهمی پیش آمده است. البته این موضوع به منزله دخالت ما در کار نیروی انتظامی نیست،‌ چون اصلاً این موضوع در حوزه اختیارات ما نیست و این نیرو به طور مستقل کار می‌کند در بسیاری از بازی‌ها هم کمک ما بوده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در هر صورت همان‌طور که گفتم در روند بازی هیچ مشکلی نبوده است و حالا هم باید منتظر گزارش ناظر مسابقه و مسئولان باید تا این مورد برررسی شود. من باز هم تأکید می‌کنم بازی‌های لیگ دسته اول به مراحل حساس خود نزدیک می‌شود و من همه تیم‌ها را به آرامش دعوت می‌کنم و امیدوارم مسابقات بدون هیچ مشکلی برگزار شود.

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط لیگ دسته اول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ دسته اول لیگ دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ ساله اخیر رسید

نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین میزان در ۱۰ سال گذشته رسید.

به گزارش ایسنا، آمارهای رسمی نشان داد که نرخ بیکاری ترکیه در سال ۲۰۲۳ به پایین‌ترین حد در ۱۰ سال گذشته رسیده و از ۱۰.۴ درصد در سال ۲۰۲۲ به ۹.۴ درصد کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های موسسه آمار ترکیه (TurkStat)، تعداد افراد بیکار در سال ۲۰۲۳ با ۳۱۸هزار نفر کاهش به ۳.۲۶ میلیون نفر در سال ۲۰۲۳ رسیده است.

این میزان برای زنان ۱۲.۶ درصد و برای مردان ۷.۷ درصد در سال ۲۰۲۳ بود.

تعداد افراد شاغل به ۳۱.۶ میلیون نفر رسید که در سال ۲۰۲۳ نسبت به سال ۲۰۲۲ به میزان ۸۸۰هزار نفر افزایش یافته است.

نرخ اشتغال در سال ۲۰۲۳ با ۰.۸ واحد درصد افزایش نسبت به سال قبل ۴۸.۳ درصد بوده است.

نیروی کار ۳۴.۹ میلیون نفر و نرخ مشارکت نیروی کار ۵۳.۳ درصد در سال ۲۰۲۳ ثبت شد.

به نقل از ترکیش، نرخ بیکاری جوانان در گروه سنی ۱۵ تا ۲۴ سال با ۲ واحد درصد کاهش نسبت به سال قبل در ۱۷.۴ درصد قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • کاهش نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ سال
  • نرخ بیکاری ترکیه به کمترین حد خود در ۱۰ ساله اخیر رسید
  • رکورد تماشاگران بازی فوتبال در ایران زده خواهد شد!
  • اعتراض شدید پیشکسوت استقلال به واگذاری آبی ها؛ لعنت بر دشمنان!
  • تاریخ و ساعت دقیق بازی آلمان و هلند
  • سرهنگ علیه مسئولان فوتبال: خجالت بکشید