Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که پیش از این قرار بود تیم ملی تکواندو مردان کشورمان صبح امروز دوشنبه ۲۸ آبان ماه برای حضور در مرحله فینال گرندپری راهی کشور امارات شود به دلیل صادر نشدن روادید تیم از سوی کشور میزبان پرواز صبح امروز هوگوپوشان لغو شد.

با توجه به اهمیت این رقابت ها، مسئولان فدراسیون پیگیر صدور روادید تیم ملی هستند و برای فردا سه شنبه ساعت ۸ صبح مجدد بلیت سفر را تهیه کردند و اگر در این فاصله زمانی روادید تیم صادر شود ملی پوشان ما می‌توانند با پرواز صبح فردا به امارات سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشور امارات در روز‌های آینده میزبان رقابت‌های فینال گرندپری و تیمی جهان است و به همین علت مسئولان فدراسیون به طور همزمان برای تیم ملی تکواندو مردان و تیم تکواندو شهرداری ورامین اقدام به تهیه روادید کرده بود و کشور امارات هنوز روادید تیم ملی را صادر نکرده است و اعزام تیم ملی تکواندو به این کشور در هاله ای از ابهام به سر می برد، اما خوشبختانه روادید تیم تکواندو شهرداری ورامین برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌ها صادر شده است و این تیم می‌تواند به کشور امارات سفر کند.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان قرار است با ترکیب ابوالفضل یعقوبی، فرزان عاشورزاده، سجاد مردانی و آرمین هادی پور با هدایت فریبرز عسگری برای حضور در  رقابت‌های فینال گرندپری سال ۲۰۱۸ شرکت کند.

فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ از روز پنجشنبه اول آذرماه با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در کشور امارات آغاز می‌شود و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

تیم شهرداری ورامین نیز با ترکیب سروش احمدی، میرهاشم حسینی، سینا بهرامی، امیرحسین امیدی و مهدی خدابخشی با هدایت پیام خانلرخانی صبح فردا عازم مسابقات جام باشگاه های جهان است.

بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال ۲۰۱۸، سوم و چهارم آذرماه به میزبانی ""فجیره" امارات برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تیم تکواندو شهرداری ورامین قهرمان نیم فصل لیگ برتر شد اعتراضات شدید سرمربی تیم دانشگاه آزاد به داوری لیگ برتر / انصراف عاشورزاده از دیدار برابر تیم شهرداری بازگشت مهدی خدابخشی به مسابقات تکواندو

انتهای پیام/

لغو پرواز تیم ملی تکوانو مردان به رقابت های فینال گرندپری 2018

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی غلامرضا عبدی گفت: این تیم با نام عبدی مراغه با ۳ بازیکن در مسابقات کشوری در سنندج شرکت کرده است.
وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها ۱۳ ورزشکار از سراسر کشور در بخش دبل با هم به رقابت خواهند پرداخت.

عبدی افزود: تیم‌های مراغه، زنجان، اراک، گیلان، کرمانشاه، سنندج، همدان، کرمانشاه و خوزستان در این رقابت‌ها حضور دارند.
به گفته رئیس کمیته سپک تاکرای استان لیگ سپک تاکرا به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و در پایان باشگاه‌های برتر معرفی خواهند شد.

وی افزود: این مسابقات تا پنجم اردیبهشت در شهر سنندج ادامه دارد.
سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که در آن به‌جای دست از پا برای ضربه زدن و گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • اعزام شمشیربازان ایران به رقابت‌های زون آسیا و انتخابی المپیک 
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام ۲ نماینده از ایران به مسابقات قرآن مالزی
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • صدور روادید زائران حج تمتع آغاز شده است
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • پیشی گرفتن ردبول از مرسدس در تعداد پیروزی‌های قرن ۲۱