Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دیدار لبران جیمز با تیمی که روزگاری در آن می درخشید، لس آنجلس لیکرز نهمین پیروزی فصل خود را به دست آورد.

طرفداری- لس آنجلس لیکرز موفق شد تا در یک مسابقه خارج از خانه، با نتیجه 97-113، میامی هیت را شکست دهد.

تاریخ ورزشگاه ساعت

 دوئشنبه 26 آبان 1397 معادل با 19 نوامبر 2018

آمریکن ایرلاینز آرنا 2:30 بامداد گزارش بازی

با شروع بازی، لبران جیمز آتش بازی راه انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کسب 19 امتیاز در کوارتر نخست، انگیزه او در این مسابقه را نشان داد. با درخشش پادشاه و همکاری دیگر بازیکنان زرد و بنفش پوشان، وقت نخست با نتیجه 21-34، به سود لیکرز خاتمه یافت. کوارتر دوم نیز با برتری لس آنجلسی ها دنبال شد. کالدول پوپ در این کوارتر خودی نشان داد و در اواخر این وقت نیز، لبران جیمز بار دیگر با نفود ها و پرتاب های بی نقص خود، سبد میامی هیت را به تسخیر خود در آورد. کوارتر دوم با نتیجه 31-33 و به سود لس آنجلس لیکرز به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم، کار نزدیک دنبال شد. حسن وایتساید و جانسون، در این کوارتر بسیار خوب بازی کردند. با این حال بازی خوب آن ها نیز نتوانست مانع شکست میامی هیت در کوارتر سوم شود. وقت سوم این بازی، با نتیجه 24-25 به نفع لیکرز تمام شد. میامی هیت، همچنان با تلاش زیادی به بازی ادامه می داد. اما هر چی می آمدند تا اختلاف را کمتر کنند، با پاسخ خوب و به موقع جیمز و یارانش مواجه می شدند. در پایان این دیدار با نتیجه 97-113، به سود لس آنجلس خاتمه یافت. آمار 51 امتیاز و در راس آن 6 پرتاب موفق 3 امتیازی از 8 اقدام که توسط لبران جیمز به ثبت رسید، ثابت کرد که پادشاه NBA همچنان می تواند به یکه تازی خود ادامه دهد.

آمار بازی تیم پرتاب منطقه ای پرتاب سه امتیازی ترن اور ریباند میامی هیت

40%

40% 12 48 لس آنجلس لیکرز 44% 40% 9 50

 

تیم بازیکن امتیاز بازیکن پاس بازیکن ریباند میامی هیت وین الینگتون 19 رادنی مک گرودر 4 حسن وایتساید- رادنی مک گرودر 7 لس آنجلس لیکرز لبران جیمز 51 لانزو بال 7 تایسون چندلر 11

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه

موسیالا عنوان کرد رسیدن به شماره ۱۰ تیم ملی آلمان، رویایی بوده از کودکی به دنبال تحقق آن بوده‌است

طرفداری | جمال موسیالا، هافبک جوان بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در گفتگو با بیلد، از لیونل مسی تمجید کرد و او را الگوی خود نامید. موسیالا در این مصاحبه مفصل گفت:

پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ آلمان

از بچگی، بازی بزرگانی که شماره ۱۰ می پوشیدند را نگاه می‌کردم و به این شماره علاقه بسیاری دارم. من با تماشای بازی رونالدینیو، مسی و نیمار بزرگ شدم. همه آن‌ها ده می پوشیدند و همیشه رویای این را داشتم که روزی به این شماره برسم.

بازیکنان مورد علاقه تو؟

بدون شک مسی و رونالدینیو. ده ها و ده ها ویدیو از آنها دیده ام. وقتی خیلی کوچک بودم، پیراهن زیدان را هم داشتم، شماره ده تیم ملی فرانسه.

به نظر می‌رسد الگوی اصلی تو مسی است

بله. همیشه مسی را تحسین کرده‌ام و مجذوب بازی او بوده‌ام. مسی و نیمار بازیکنان مورد علاقه من بودند و تماشای بازی آنها برای من بسیار سرگرم کننده و لذت‌‌بخش بود. لئو گل می‌زد، نیمار با توپ جادو می‌کرد و من هم سعی می‌کردم در حیاط خانه‌مان حرکات آن‌ها را تقلید کنم. من همواره طرفدار آنها بوده‌ام.

تو حتی پیراهن شماره ۱۹ مسی را هم داشتی

بله. چون مسی را خیلی دوست داشتم آن را پیراهن را برایم خریدند. من همیشه از مسی تقلید می‌کردم و به کارهای او در زمین نگاه می‌کردم تا ببینم که آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه.

موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | شوک بزرگ پکیج لیلرد به بوستون سلتیکس!
  • داستان عجیب تعویض پیراهن موسیالا با مسی
  • موسیالا فاش کرد: داستان عجیب تعویض پیراهن با مسی
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • بلاک شات دیدنی لبران جیمز مقابل جمال موری در دیدار دنور ناگتس و لس آنجلس لیکرز / فیلم
  • لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی
  • شیطنت مارکوس تورام: قرار دادن پیراهن اینتر روی پرچم میلان! + عکس
  • پاسخ به لاپورتا: هیچ بازی‌ای در اروپا تکرار نشده!‏
  • بیانیه آتشین بارسلونا؛ ممکن است درخواست تکرار بازی با رئال مادرید را دهیم!
  • اتفاقی جالب در فوتبال ایتالیا؛ پدر و پسر با پیراهن مسینا به میدان رفتند / عکس