Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رشت، سومین یادواره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.

حامد نجاتی مسئول حوزه بسیج دانشجویی شهید سید مهدی سید جوادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: « زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.»

وی اضافه کرد: « شهدا شمع محفل بشریت اند و در این میان روشن ترین آنها شهدای گمنام اند که به فرموده حضرت امام خمینی (ره)، انیس و مونسی جز همنشینی با حضرت زهرا (س) ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

نجاتی خاطر نشان کرد: « ضرورت حضور در مراسم شهدا در توجه به پیام شهیدان است که راه گشای مشکلات امروز است که نشان دهنده مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران بشمار میروند و برای نسل دانشجوی امروز مثل چراغی برای یافتن راه و امید واری به آینده ای که بدور از اتکا به شرق و غرب و با خود باوری و اعتماد به توان داخل پدید می آید.»

مسئول حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد: « سه سال از تدفین دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت می گذرد، سه سالی که حال و هوای این دانشگاه نسبت به دوران قبل، بسیار متفاوت شده و دانشجویان از برکت وجود این دو شهید عزیز استفاده می نمایند.»

نجاتی تاکید کرد: « به رسم هرساله، امسال نیز مراسم سالگرد این شهدای گرانقدر و عزیز با حضور خانواده محترم شهدا در دانشگاه توس برگزار شد.»

گفتنی است این مراسم شامل روایتگری سردار حاج حسین کاجی، مداحی و شعرخوانی بود که بمناسبت سومین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

78 / 167 دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شهدای گمنام یادواره شهدا حامد نجاتی بسیج دانشجویی واحد رشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت شهدای گمنام یادواره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند

طي مراسمي با حضور رئیس و جمعی از اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان آیین تجلیل از خانواده شهدای اين دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شهید پرتوی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاري دانشجو رضا رنجبرکریمی رئیس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در آیین تجلیل از خانواده شهدای اين دانشگاه اظهار داشت: رزمندگان با اخلاص و از خودگذشتگی در جبهه حق علیه باطل برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مبارزه کردند و نگذاشتند دشمن ذره ای از خاک ایران را تصاحب کند.

وی افزود: هر زمان نام شهدای انقلاب اسلامی می آید فضا عطرآگین می شود، زیرا آنها بندگان خالص خدا بودند.

رنجبرکریمی اظهار كرد: رزمندگان با تکیه بر عبودیت و بندگی خالص خدا، با استفاده از امکانات کم در جنگ رو در روی دشمن ایستادند و پیروز شدند و این از معجزه های جنگ تحمیلی بود.

در ادامه حجت الاسلام پورمحی آبادی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان نيز گفت: شهدا با اهدای خونشان، سفره ای پر از نعمت برای ما فراهم کردند.

وی افزود: شهدا با ویژگی عبودیت و اطاعت از خدا دنیا و آخرت خود را آباد کردند.

او به راه های تقرب به خدا اشاره کرد و گفت: کسی پیروز واقعی است که صبر پیشه کند مثل جانبازان که در مقابل درد و رنج های دوران جانبازی صبر و تحمل می کنند.

دیگر خبرها

  • تولید لباس فرم مدارس با رعایت الگوی پوشش ایرانی و اسلامی
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • گیلان ۶۲ یادمان شهدای گمنام دارد/ مزار شهدا پاتوق قشر خاکستری باشد
  • برگزاری یادواره شهدای دوران دفاع مقدس و شهیدان گمنام در شهرستان تالش
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • برپایی نمایشگاه«آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام
  • برگزاری آئین تحویل سال نو در جوار یادمان‌های شهدای گمنام مازندران
  • خانواده شهدای دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان تجلیل شدند