Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی کاخ کرملین می‌گوید که رئیس جمهور روسیه به معاون رئیس جمهور آمریکا گفته که مسکو در انتخابات آمریکا دخالتی نداشته است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سخنگوی کاخ کرملین روز دوشنبه گفت که ولادیمیر پوتین به معاون رئیس جمهور آمریکا گفته که روسیه در انتخابات آمریکا دخالتی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری «اینترفکس» گزارش داد که پوتین در طول گفت‎وگو با «مایک پنس» گفته است که روسیه هیچ ارتباطی با انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد.

سخنگوی کرملین می‌گوید که پوتین و پنس هفته گذشته در سنگاپور درباره موضوعات کلیدی با یکدیگر گفت‎وگو کردند که این موضوعات می‌تواند در دیدار پوتین و ترامپ که انتظار می‌رود اواخر ماه نوامبر در حاشیه نشست گروه ۲۰ در آرژانتین برگزار شود مورد مذاکره قرار بگیرند.

«دیمیتری پسکوف» گفت: مایک پنس در این دیدار با موضوع دخالت در انتخابات آمریکا را پیش کشیده و پوتین گفته است که روسیه ارتباطی با این انتخابات و هیچ انتخابات دیگری ندارد.

در پی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، برخی از مقامات این کشور موضوع دخالت روسیه در این انتخابات به نفع ترامپ و تبانی با مقامات کارزار انتخاباتی او کرده‌اند.

 

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پوتین ولادیمیر پوتین کاخ کرملین روسیه آمریکا مایک پنس دخالت در انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر

یک مقام امنیتی نیجر روز جمعه گفت نظامیان آمریکایی در پی استقرار نیروهای روس در پایگاهی که نیروهای ایالات متحده در آن قرار دارند، آمادگی رزم خود را افزایش داده‌اند.

به گزارش ایسنا، یک مقام آمریکایی روز پنج‌شنبه گفت که نیروهای روسیه در نیجر در پایگاه نظامیان آمریکا مستقر شده‌اند؛ اما تقسیم نیروها به نحوی است که آن‌ها به سربازان آمریکا دسترسی ندارند.

این مقام آمریکایی گفت: «روس‌ها در مجموعه‌ای مجزا مستقر هستند و به نیروها و تجهیزات آمریکایی دسترسی ندارند. ما به نظارت بر این وضعیت ادامه داده و تمامی اقدامات لازم و پیشگیرانه را برای تضمین امنیت نیروها، تجهیزات و تاسیسات آمریکایی به کار می‌گیریم.»

یک مقام نیجر حال در این رابطه گفت که نیروهای آمریکایی در پی استقرار نیروهای روس در این پایگاه آمادگی رزم خود را افزایش داده‌اند.

وی عنوان کرد که نیروهای آمریکایی با کلاه‌خود و جلیقه ضدگلوله در پایگاه حرکت می‌کنند و به شدت نگران هستند.

در دوازدهم آوریل اعلام شد متخصصین نظامی روسیه به نیجر رفتند تا در مبارزه با تروریسم به نیروهای نظامی این کشور تعلیم دهند.  

پس از کودتای نیجر، حاکمان جدید این کشور به‌سرعت گام‌هایی برای قطع روابط نظامی با کشورهای غربی، به‌ویژه فرانسه و آمریکا برداشته و به روسیه نزدیک‌تر شده‌اند.

شورای نظامی حاکم بر نیجر حضور آمریکا را «غیرقانونی» اعلام کرد و عملیات‌های پنتاگون در این کشور را مورد انتقاد قرار داد.

فصل حضور نظامی آمریکا در نیجر به پایان رسیده است و نیروهای نظامی روسیه وارد نیجر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نگرانی آمریکا از حضور روسیه در نیجر
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • واکنش کرملین به اظهارات خطرناک کامرون در مورد حمله به روسیه با سلاح‌های انگلیسی
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • روسیه تصمیم فرانسه را خطرناک توصیف کرد
  • مجارستان: آمریکا می‌خواهد اروپای مرکزی خط مقدم جنگ سرد با روسیه باشد
  • کرملین: فشار آمریکا به متحدان روسیه بی‌نتیجه است
  • مقام ارشد حماس: بلینکن وزیر خارجه اسرائیل است نه آمریکا
  • تحلیلگر سابق سیا: غرب نفوذ پوتین را دست کم می‌گیرد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید