Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز اصفهان؛ این تفاهم نامه همکاری به امضای سرهنگ شهرام میناپور، فرمانده گروه 22توپخانه شهرضا و فرید نعیمی، رییس دانشگاه آزاد شهرضا رسید.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا گفت: ارائه مشاوره و راهنمایی و همکاری‌های دوجانبه در زمینه کشت،داشت و برداشت گیاهان دارویی و بهره‌مندی دو طرف از آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت ازجمله مفاد این تفاهم نامه همکاری دوطرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرید نعمتی افزود: همکاری‌های مشترک بین گروه 22توپخانه ارتش و دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا برای ارتقای همکاری‌های علمی - پژوهشی دانشگاه با نهادها و سازمان‌های دولتی کشور منعقد شده است.

وی گفت: فعالیت دو مرکز تحقیقات شیمی رازی و تحقیقات خودرو، سه شرکت دانش‌بنیان، هسته‌های پژوهشی نوپای مستقر در مرکز رشد و وجود آزمایشگاه‌های تخصصی توانسته است رتبه‌های پژوهشی بسیار خوبی را برای مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی شهرضا کسب و این واحد را به‌عنوان قطب علمی در استان اصفهان و حتی در کشور مطرح کند.

سرهنگ شهرام میناپور هم، ارتباط دو سویه بین مراکز دانشگاهی و نظامی را در دستیابی به دستاوردهای ارزشمند موثر دانست و گفت: دانشگاه پویا وفعال آزاد اسلامی شهرضا به‌عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی این شهرستان می‌تواند مورد توجه و استفاده دیگر مراکز علمی و دانشگاهی قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اصفهان خبرگزاری صداوسیما دانشگاه آزاد شهرضا تفاهم نامه ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی

دریافت 54 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6087054

دیگر خبرها

  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • امضای تفاهم نامه همکاری حوزه هنری و اداره کل تعاون خراسان رضوی
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی