Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ این همایش با هدف تبیین سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران در چهار حوزه رهیافت های نظری، تحولات جهانی، تحولات منطقه و سیاست خارجی در دولت یازدهم برگزار شده است.
در این همایش دو روزه که با حضور25 نفر از اساتیدبرجسته خارجی و 35 نفر از اساتید شناخته شده داخلی در حال برگزاری است ۳۹ مقاله به صورت سخنرانی و ۲۶ مقاله بصورت بنر از میان ۲۳۲ مقاله داخلی و خارجی پذیرفته شده، ارائه می شود و سایر مقالات در کتابچه مقالات همایش چاپ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عراقچی، معاون سیاسی وزارت امور خارجه، جابری انصاری، دستار ویژه وزیر امور خارجه و حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور از مهمانان ویژه مراسم افتتاحیه این همایش هستند.
این همایش با بهره‌گیری از آرمان‌های علمی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری (مدظله) درباره بومی‌سازی علوم انسانی برپا شده است.
تولید علم و پرداختن به مسائل نوین و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، مطالعه و بومی‌سازی نظریات معتبر در حوزه روابط بین‌الملل درباره مسأله سیاست خارجی و تلاش در جهت کاربردی سازی این نظریات در حوزه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف برپایی این همایش است.
مکان یابی جایگاه ایران در استراتژی جهانی و منطقه ای آمریکا در دوره ترامپ، دیپلماسی اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در قبال مسأله تروریسم در متطقه غرب آسیا و بررسی تأثیر حزب الله لبنان به عنوان بازیگر منطقه ای در بحران سوریه از محور های مهم مقالات ارائه شده در این همایش است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همايش تحولات منطقه سياست خارجي دانشگاه علامه طباطبايي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۶۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب بوده است
  • بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • امیر سرتیپ آشتیانی: بسیاری از بحران‌های اخیر نتیجه سیاست‌های سلطه‌طلبانه غرب و ناتو بوده است
  • تصویب قطعنامه حقوق بشری علیه جمهوری اسلامی ایران در پارلمان اروپا
  • بررسی تحولات خاورمیانه و شمال‌آفریقا با حضور اعضای بریکس در مسکو
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • بررسی تحولات افغانستان در دیدار کاظمی قمی و حکمتیار
  • پیوند میدان و دیپلماسی‌