Web Analytics Made Easy - Statcounter


معاون استاندار اردبیل گفت: عامل اصلی تعطیلی موقت کارخانه آرتاویل تایر طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است این مشکل بزودی حل و فصل می‌شود. 
بهمن حسین زاده در گفتگو با ایسنا با اشاره به وضعیت کارخانه آرتاویل تایر اردبیل گفت: این کارخانه به دلیل مشکلات مالی تعطیل نیست دلیل تعطیلی موقت این کارخانه طولانی شدن فرآیند تامین مواد اولیه است که طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با وزیر صنعت پیگیر حل این مساله در کمترین زمان ممکن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  به گفته معاون استاندار اردبیل کارخانه آرتاویل تایراز واحدهای مهم صنعتی استان است که طرح توسعه آن برای تولید لاستیک‌های سنگین در حال اتمام است و با حمایت‌هایی از سوی بانک ملی در این خصوص انجام شده امیدوارم تا پایان سال جاری فاز دوم این واحد تولیدی به بهره برداری برسد .   معاون استاندار اردبیل در ادامه در مورد واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی نیز گفت: استانداری براساس تاکید مقام معظم رهبری و سیاست نظام و تاکید دولت با واگذاری کشت و صنعت موافق است بطوریکه شرط ما در واگذاری در نظر گرفتن اهلیت است. 
حسین زاده اظهار کرد: سازمان خصوصی سازی باید در انتخاب سرمایه گذار دقت کرده و آن را به فردی واگذار کند که توانایی انجام هزینه‌ای بالغ بر 500میلیارد تومان و ایجاد بیش از 4هزار شغل  را در استان تعهد کند. 
وی خاطرنشان کرد: همه مسئولان استان خواستار واگذاری کشت و صنعت به فردی هستند که اهلیت و توانایی لازم برای اداره این شرکت را داشته باشد بطوریکه  مدیریت دولتی در گذشته در این مجموعه نتواسته موفق عمل کند..
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی بخش خصوصی سازمان خصوصی سازی سرمایه مشکلات مالی مقام معظم رهبری منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید

 علی محمدزنگانه عصر امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین در جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: جذب شورابه‌ها شرط اولیه برای فعالیت کارخانه‌های ید است، موضوعی که در گلستان رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه از ۱۶ پروانه اکتشاف ۱۰ پروانه لغو شده بود، اما دوباره فعال شد افزود: اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با رابطه، به محیط زیست و مردم گلستان آسیب بزنند.

او ادامه داد: توسعه فعالیت‌های مربوط به ید و رعایت نکردن قوانین محیط زیستی سبب شد تا انواع کمیسیون‌ها از جمله کمیسیون محیط زیست وکمیسیون اصل نود به پرونده ورود پیدا کنند.

وی افزود: گلستان برای توسعه نیاز به مدیران شجاع دارد و از مدیران استانی می‌خواهم بخش نامه‌هایی که بر خلاف قانون است را به سطل زباله بیندازید.

استاندار تاکید کرد: همه آنهایی که نمی‌توانند در قطار توسعه گلستان برای توسعه استان گام بردارند از قطار پیاده شوند.

او از مدیران استان خواست تعاونی‌ها و دانش بنیان‌ها را جدی بگیرید و توجه بیشتری به آنها داشته باشند.


او ادامه داد: بر اساس نامه دفتر ریاست جمهوری، گلستان در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور رتبه دوم کشور را کسب کرد و در بحث اشتغالزایی نیز رتبه سوم کشور را به دست آورد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تُن کنسرو ماهی در اردبیل
  • انتقاد استاندار گلستان از صدور مجوز برای تاسیس یا توسعه کارخانه ید
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • حذف پسوند «ایران» از نام رسمی باشگاه استقلال + جزئیات
  • تولید روزانه بیش از ۱۲ تن کنسرو تن ماهی در اردبیل
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد