Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@07:07:26 GMT

تصور همراهی اروپایی‌ها با ایران اشتباه است

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۱۶۶

تصور همراهی اروپایی‌ها با ایران اشتباه است

محمدجواد ابطحی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به طولانی شدن اجرای مکانیزم مالی اروپا، اظهار داشت: چندی پیش ظریف و عراقچی به مجلس آمدند و بر اساس وعده دیپلمات‌های اروپایی گفتند که پیش از ۱۳ آبان و آغاز دور جدید تحریم‌های آمریکا، راهکار مالی اروپا اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: جای تاسف است که امروز مسئولان وزارت خارجه ما از زمانبر بودن اجرایی شدن این مکانیزم مالی می‌گویند و حتی برخی از آنان صراحتا بیان می‌کنند که مشخص نیست این مکانیزم مالی از چه زمانی اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با انتقاد از خوش‌بینی مسئولان وزارت خارجه به اروپایی‌ها، تصریح کرد: اروپایی‌ها غلام حلقه به گوش آمریکا هستند و بدون اجازه ترامپ آب هم نمی‌خورند و بر این اساس کاملا مشخص است که می‌خواهند زمان را از ما بگیرند.

ابطحی با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی تنها به دنبال تحقق اهداف اقتصادی خودشان هستند و هیچ‌گاه ایران را با آمریکا عوض نمی‌کنند، اظهار داشت: آمریکا از منظر مختلف چون اقتصادی، سیاسی و نظامی بر اروپا سیطره دارد و خیال خامی است اگر تصور کنیم اروپا با ما همراهی می‌کند.

 عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: ما باید از گذشته درس بگیریم و یادمان نرود که سگ زرد برادر شغاله و اروپایی‌ها همواره با آمریکا علیه ایران همراه بوده‌اند.

کد خبر 4456972

منبع: مهر

کلیدواژه: برجام مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال

لورکوزن، بایرن مونیخ و دورتموند دقیقا ۲۹ سال پیش هم نماینده آلمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی بودند.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی حاضر هستند. دورتموند و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و بایرلورکوزن در لیگ اروپا.

به نقل از اوپتا؛ فوتبال آلمان برای اولین‌‌ بار طی ۲۹ سال اخیر دارای سه نماینده در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی است. بوندسلیگا آخرین بار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و جام یوفا ۱۹۹۴/۹۵ دارای سه تیم بود. در فصل مذکور بایرن مونیخ در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از دور رقابت ها کنار رفت و دورتموند و بایرلورکوزن در مرحله نیمه نهایی جام یوفا از رسیدن به فینال ناکام ماندند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • حضور سه تیم آلمانی در مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی پس از ۲۹ سال
  • سهمیه سری آ ایتالیا برای شرکت در لیگ قهرمانان اروپا اضافه شد
  • آاس رم و صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی طی ۴ فصل اخیر
  • رسمی؛ سهمیه پنجم سری آ در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا قطعی شد
  • همراهی بانک ها در تامین مالی پروژه‌ها و طرح‌های توسعه شرکت مس
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم
  • لیبرمن: در ارزیابی حمله ایران اشتباه کردیم
  • همراهی اردن با رژیم صهیونیستی «اشتباه استراتژیک» بود