Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، ادهم کرد زابلی یکشنبه شب در آیین بدرقه بزرگترین کاروان ورزشی سیستان و بلوچستان به رقابت‌های کشوری اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های کشوری در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود به طوری که این استان میزبان رشته بوکس از یکم تا نهم آذر است.

وی ادامه داد: در این دوره از رقابت‌های ورزشی ۳۹ تیم ورزشی پسران و ۲۹ تیم دختران سیستان و بلوچستان حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: نفرات برتر این دوره از رقابت‌های کشوری به المپیک ۲۰۲۲ اعزام خواهند شد.

کرد زابلی افزود: ورزشکاران سیستان و بلوچستان در یک ماه اخیر با صلابت در عرصه‌های کشوری خوش درخشیدند.

سرپرست فرمانداری زاهدان نیز در این مراسم گفت: توسعه ورزش قهرمانی و همگانی جزو سیاست‌های دولت است.

ابوذر نخعی ورزشکاران را سفیران صلح و دوستی دانست و افزود: تاریخ گذشته سیستان و بلوچستان گواه است که اراده مردم آن همواره بلند و منش پهلوانی و قهرمانی در وجودشان می‌خروشیده است.

وی گفت: با وجود محدودیت‌های اقتصادی در سیستان و بلوچستان، اما ظرفیت‌های فرهنگی و نیروی انسانی آن بسیار غنی است.

سرپرست فرمانداری زاهدان افزود: مجموعه استانداری و فرمانداری با تاکید بر سندبالا دستی توسعه استان برای ورزش جایگاه ویژه‌ای قائل هستند.

انتهای پیام /پ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رضا جعفری گفت: طرح ملی شهریاران همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان آغاز شد که پس از اتمام مهلت تعیین شده ، سیستان و بلوچستان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.
وی افزود: این استان با ثبت ۱۰ هزار و ۸۱۶ ایده و اقدام با مشارکت مردم در رده‌های بالای کشوری قرار گرفت و در مرحله دوم نیز ۶۷۷ طرح به مرحله داوری رسید که شامل ۴۰۶ ایده و ۲۷۱ اقدام بود.
جعفری افزود: تمامی طرح‌های معرفی شده و قابل قبول پس از داوری مجدداً ارزیابی شد و از میان ۶۷۷ تایید شده، ۵۰ مورد شامل ۱۸ اقدام و ۳۲ ایده به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شد.
دستیار ویژه استاندار در امر مردمی سازی دولت تاکیدکرد: از میان این ۵۰ طرح نیز بخش عمده‌ای به حوزه ضعف در زیرساخت‌ها با تعداد ۱۹ مورد بود که در ادامه نیز محور چالش‌های مرزی با ۱۵ مورد در رده دوم قرار گرفته است.

وی افزود: زود بازده بودن، استفاده از ظرفیت مردم در اجرا و مراحل انجام کار و واسپاری امورات به دست مردم، توجه به وظیفه اصلی دولت که نظارت و پشتیبانی و تسهیل گری است و عام المنفعه بودن و گروهی بودن ایده‌ها و اقدامات به شکلی که شخصی و موردی نباشد جزو شاخصه‌های اصلی این انتخاب بوده است.
جعفری ادامه داد: در بخش‌های بیکاری و مشکلات آبی نیز به ترتیب هفت و دو ایده و طرح به ثبت رسید و هفت مورد دیگر مربوط به سایر محور‌ها بود که از سیستان و بلوچستان تایید و به عنوان برتر انتخاب شد.

دیگر خبرها

  • استعداد‌های برتر ادبی و هنری سیستان و بلوچستان باید حمایت شوند
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی انتخاب شد
  • انتخاب ۵۰ طرح از سیستان و بلوچستان به عنوان ایده برتر ملی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • آغاز رقابتهای کشوری سپک تاکرا به میزبانی سنندج