Web Analytics Made Easy - Statcounter

خراسان شمالی- مسلم محمدیاران جزئیات صدور حکم "شکارچی غیر مجاز" دستگیر شده، را تشریح کرد.

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل خراسان شمالی، مسلم محمدیاران دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، با اعلام خبر صدور حکم قطعی درباره یک شکارچی غیرمجازی که سابقاً به اتهام مذکور دستگیر شده بود، تصریح کرد: طبق گزارش پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، فردی با هویت معلوم، در مورخ ۲۰اسفند سال گذشته، به اتهام شکار غیرمجاز توسط محیط بانان، دستگیر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی گفت: طی بازرسی معمول از منزل متهم، مقادیری گوشت شکار مشتمل بر لاشه سه رأس قوچ وحشی(کوهی) کشف و ضبط و در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و به شعبه ۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب بجنورد ارجاع شد.  محمدیاران بیان داشت: پس از انجام تحقیقات مقدماتی و تکمیلی و تفهیم اتهام و اقرار صریح متهم به ارتکاب بزه انتسابی، مشارالیه با صدور قرار تأمین کیفری به علت عجز از ایداع وثیقه، روانه زندان شد. این مقام قضایی خاطرنشان کرد: پس از صدور کیفرخواست در دادسرا، پرونده قضایی متشکله، دریکی از شعب جزایی بجنورد رسیدگی و نهایتا حکم به محکومیت متهم به تحمل  ۲۰ ماه حبس تعزیری و همچنین ابطال پروانه حمل اسلحه و نیز توقیف و مصادره  سلاح های مکشوفه به نفع دولت صادر شد که پس از قطعیت حکم صادره در مرحله تجدیدنظر، روند اجرای حکم قطعی، با اعزام محکوم علیه به زندان مرکزی بجنورد آغاز شده است. دادستان عمومی و انقلاب بجنورد با تبیین ضرورت توجه جدی به مسأله حفاظت از محیط زیست و مراقبت از گونه های جانوری نادر در استان خراسان شمالی، شکار غیرمجاز را یکی از بدترین معضلات مخل آرامش طبیعت و تهدید کننده محیط زیست دانست که هر از چندی متأسفانه مناطق زیبایی از استان را دستخوش حوادث تلخی می کند که علاوه بر تهدید زیستگاه های جانوری، موجبات نابودی جلوه های زیبای مناطق حفاظت شده را فراهم می سازد. وی ضمن اشاره به شهادت یکی از محیط بانان استان خراسان شمالی در روزهای اخیر، تأکید کرد: دستگاه قضایی حسب رسالت و وظیفه ذاتی خود با مرتکبین این قبیل جرائم برخورد قاطع خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حبس تعزیری شکارچی غیر مجاز صدور حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد

رامین نسیمی دوست در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: طی بازدیدهای مداوم و نامحسوس کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه یک محل غیرمجاز مامایی در اردبیل به دلیل دخالت افراد فاقد صلاحیت علمی در امور درمان و انجام خدمات غیرمجاز درمانی، شناسایی شد.

وی با بیان اینکه این واحد با همکاری اداره اماکن انتظامی پلمب شد، افزود: افراد متخلف به مراجع قضائی معرفی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل بیان کرد: انجام هرگونه مداخلات و اقدامات پزشکی و دندانپزشکی، طب سنتی، زیبایی و کاشت مو در مراکز غیرمجاز و توسط افراد غیر مرتبط ممنوع بوده و باید در مراکز معتبر و زیر نظر متخصص مربوطه انجام شود.

نسیمی دوست خاطرنشان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند هرگونه تخلف مربوط به حوزه درمانی یا دخالت غیر مجاز افراد فاقد صلاحیت در امر درمان‌های پزشکی و دندانپزشکی را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها گزارش دهند.

کد خبر 6088418

دیگر خبرها

  • دستگیری حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • پلمب مرکز غیرمجاز مامایی در اردبیل/متهم به مراجع قضایی معرفی شد
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد