Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-07@13:59:31 GMT

ارائه خدمت جدید در سامانه کارانت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۲۸۳

ارائه خدمت جدید در سامانه کارانت

پول‌نیوز - امکان استفاده از خدمت پرداخت قبض و خرید شارژ در سامانه اینترنت‌بانک برای مشتریان حقوقی و همچنین مشتریان حقیقی دارای حساب‌های انفرادی یا مشترک با شرط برداشت چند امضاء (که خدمات مالی با استفاده از دستگاه تولید رمز یکبار مصرف (OTP) برای آنها فعال شده است) فراهم شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مشتریان محترم که خدمات مالی با استفاده از دستگاه تولید رمز یکبار مصرف (OTP) برای آنها فعال شده است، می‌‌توانند از خدمات ارائه شده استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



لازم به ذکر است که خدمت خرید شارژ و پرداخت قبض برای مشتریانی که از رمز ایستا جهت ورود به سامانه اینترنت‌بانک استفاده می‌کنند، قابل استفاده نیست. لذا مشتریان گرامی در صورت تمایل می‌توانند جهت دریافت دستگاه تولید رمز یکبار مصرف (OTP) و فعال نمودن خدمات مالی در سامانه اینترنت‌بانک، به یکی از شعب بانک کارافرین مراجعه نمایند.

همچنین مشتریان محترمی که تاکنون نسبت به فعال‌سازی اینترنت بانک خود اقدام ننموده‌اند، می توانند جهت دریافت و فعال‌سازی خدمات مذکور به یکی از شعب بانک کارآفرین مراجعه فرمایند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک کارآفرین سامانه مشتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مدیران و کارشناسان بانک شهر با حضور در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن تشریح دستاوردهای خود در شبکه بانکی و حمایت های صورت گرفته از فعالان صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به تبیین اهداف و برنامه های این بانک در حوزه انرژی می پردازند.

بانک شهر با حضور در این نمایشگاه علاوه بر تلاش مبنی بر همکاری بیشتر با مشتریان فعلی و جذب مشتریان جدید و برگزاری جلسات بازاریابی با فعالان صنعت نفت به انعقاد تفاهم نامه با تعدادی از شرکت های مهم و فعال این صنعت خواهد پرداخت.

نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از 19 تا 22 اردیبهشت ماه 1403 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و شرکت های فعال در این صنعت درکنار بانک ها، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست اندرکاران و متخصصان این صنعت قرار خواهند داد.

بانک شهر نیز با دعوت از تمامی فعالان صنعت نفت برای بازدید از این نمایشگاه؛ در غرفه این بانک واقع در سالن 44-2 به معرفی توانمندی‌های خود در نظام بانکی می‌پردازد.

دیگر خبرها

  • ربات انسان‌نمای چری که در آینده به ایران می‌آید/ عکس
  • حضور فعال بانک شهر در بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • فراهم کردن قابلیت ارائه خدمات سفر و گردشگری به زبان انگلیسی در شهر اصفهان
  • راهنمای طراحی و چاپ حرفه ای کاتالوگ در چاپخانه تهران
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟