Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@01:58:15 GMT

750 ویژه برنامه هفته بسیج در دزفول اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۲۹۱

750 ویژه برنامه هفته بسیج در دزفول اجرا می شود

به گزارش ایرنا سرهنگ هادی سعادت روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در ستاد فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، یادواره شهید کایدخورده و ابوالقاسمی، شهدای بخش چغامیش، دانشجو و شهدای وطن از برنامه های هفته بسیج در دزفول می باشند.
وی اظهار داشت: برگزاری جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی، اعزام 500 دانش آموز دختر به اردوی راهیان نور، اعزام 19 تیم پزشک و ویزیت رایگان در مناطق محروم، محفل انس با قرآن، توزیع بسته های آموزشی و تجمع سه هزار نفری بسیجیان در حسینیه ثاراله از دیگر برنامه های این هفته در دزفول هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ساخت سه خانه برای مردم زلزله زده سرپل ذهاب و کمک به ساخت 17 واحد مسکونی افزود: مرمت و نوسازی 17 باب مدرسه در طرح هجرت تابستان، احداث سه باب خانه عالم در مناطق روستایی، واکسیناسیون 20 هزار دام سبک و سنگین علیه تب کریمه کنگو و اهدای 100 جهیزیه به نوعروسان نیازمند از اقدامات بسیج دزفول هستند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول با اشاره به اهدای 200 بسته لوازم التحریر و 100 بسته ورزشی در مناطق محروم گفت: بسیج دزفول در یکسال گذشته به احداث 2 زمین ورزشی و چهار باب مسجد کمک کرده است.
وی افزود: احداث مخزن بتنی 75 هزار لیتری با 13 کیلومتر لوله کشی، آبرسانی به سه روستا و برگزاری 12 یادواره از ابتدای امسال تاکنون از دیگر فعالیت های بسیج طی یکسال گذشته می باشند.
سرهنگ سعادت گفت: 83 نفر به کمپ های ترک اعتیاد معرفی و هزینه ترک آنها پرداخت شده است.
7278/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی دانش آموز راهیان نور زمین کنگو نمایشگاه صنایع دستی منع به کارگیری بازنشستگان جمال خاشقجی امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کارگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند.

اشرفی همچنین با اشاره به اینکه به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، تجلیل از آرمان‌ها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، برگزاری محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری جشنواره امتنان از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی در هفته کار و کاگر خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی حذف می شود
  • انقلاب صنعتی استان کرمان و آثار ملی آن/ حذف بن‌بست اقتصادی رفسنجان با احداث خط ریلی