Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، حجت الاسلام مرتضی یعقوبی درجمع کارکنان سپاه ناحیه مهدیشهر، ضمن تبریک ماه ربیع الاول وآغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) اظهار کرد:منتظران واقعی امام زمان (عج) در طول تاریخ انتظار وهم اکنون به دنبال تحقق عدالت راستین درونی وبیرونی هستند که لازمه چنین عدالتی، امید، تحرک، شور، حماسه، مقاومت به همراه عمل به واجبات وترک محرمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه گفت:تلاش‌ها وکوشش‌های مثبتی که در سایه ایمان انجام می‌شوددر حقیقت به پاداش ومیوه لازم خود خواهد رسید.
یعقوبی گفت:دستگاه الهی آنقدر منظم است که حتی به اندازه رشته میان هسته خرما وتار نازکی که درآن وجود دارد، محال است انسان کاری انجام دهد وبه نتیجه محصول آن نرسد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه درسپاه ناحیه مهدیشهر، خاطر نشان کرد:اگر در دنیا نتیجه ومحصول کار خود را ندیدیم آن کار به هدر نرفته؛ البته ثمره آن آنقدر عظیم است که ظرف دنیا گنجایش آن راندارد.
وی افزود:خدا درقرآن می‌فرماید: «رحمت خود رابه هر کس که بخواهیم می‌رسانیم وپاداش نیکو کاران راتباه نمی‌کنیم.»
یعقوبی در ادامه محسنین را دوستداران، کسانی که اهل عبادت، خدمت به خلق ودقت در عمل دارند عنوان کردوگفت:احسان، یعنی خدا رابه گونه‌ای عبادت کنی که گویی با چشم سر او را می‌بینی.
وی گفت:احسان از ریشه حسن به معنای زیبایی ونیکی است که در قرآن در سه معنا به کار رفته که تفضل ونیکی به دیگران، انجام وسروسامان دادن به امور وکار‌ها ووجه نیکو وکامل وانجام اعمال ورفتار صالح که احسان در این کاربرد تقریبا مترادف با تقوا وپرهیزگاری است.
یعقوبی با اشاره به اینکه واژه محسن در قرآن دارای دو معنی وکاربرد است که یکی نیکی وخیر رساننده به دیگران ودیگری انجام دهنده اعمال ورفتار‌های صالح ونیک است ومقام محسنان در این کاربرد از برخی مقامات متقیان برتر است وبه کسانی اطلاق شده که از ایمانی راسخ وثبات قدم در راه ایمان وانجام تکالیف الهی برخوردار بوده اند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، آنالنا بربوک در گفت‌وگو با شبکه آ.ار.د آلمان ادعا کرد: من قویاً طرفدار گسترش آنها (تحریم‌ها) علیه ایران هستم، زیرا می‌توانیم ببینیم که اقدامات ایران در حال حاضر چقدر خطرناک است.

پیشتر نیز اورسولا فون‌درلاین رئیس کمیسیون اروپا موضع‌گیری مشابهی را اتخاذ و ادعا کرد که اتحادیه اروپا تشدید تحریم‌ها علیه برنامه موشکی و پهپادی ایران را مد نظر قرار خواهد داد.

همچنین ریشی سوناک نخست وزیر انگلیس دیروز (دوشنبه) در نشست مجلس عوام ادعا کرد که این کشور همسو با متحدان خود، تحریم‌های جدیدی را در پی اقدام نظامی ایران علیه رژیم صهیونیستی وضع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • آغاز سرشماری بهاره قرقاول در گلستان
  • بازگشایی محور فاریاب _کهنوج
  • جشن عبادت ۶۰ دختر نونهال همدانی
  • کانتورینگ صورت برای انواع فرم های صورت
  • تولید فولاد ایران از مرز ۳۲ میلیون تن عبور کرد
  • نیکو کواچ گزینه جانشینی یورگن کلوپ نیست
  • گزافه‌گویی وزیر خارجه آلمان علیه ایران
  • کسب رتبه دوم خراسان رضوی در پایش‌ های زیست محیطی کشور