Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-18@14:22:55 GMT

نجات کبوتر جوان تکابی را به دردسر انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۳۶۷

حوادث رکنا: جوان تکابی که برای پایین آوردن یک کبوتر، از تیر چراغ برق بالا رفته بود دچار برق گرفتگی و سوختگی شدید شد.

این حادثه Incident ساعت 9 شب شنبه در حالی اتفاق افتاد که پسر 24 ساله برای پایین آوردن کبوتر به بالای تیر چراغ برق کوچه رفته بود اما ناگهان به شبکه فشار متوسط 20 هزار ولتی برخورد کرد.

وی بر اثر این حادثه از ناحیه 2 دست، پای چپ و شکم دچار مصدومیت و سوختگی بیش از 45 درصد و به علت عبور جریان برق از قلب، دچار سکته و عارضه قلبی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جوان تکابی با تلاش نیروهای اداره برق و تیم امداد و نجات آتش‌نشانی از بالای تیر برق پایین آورده و توسط آمبولانس مرکز فوریت‌های پزشکی به بیمارستان شهدای تکاب منتقل شد. اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه وحشتناک حمله به یک دختر تهرانی در روز روشن / این دختر در کما است این زن 41 ساله تهرانی یک شبه 2 دختر و پدر و مادرش را از دست داد / قتل عام در تاریک ترین شب پاییزی + عکس تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس راننده سرویس تهرانی با جسد زنش سرکار رفت / او به 2 گربه اش بیشتر از همه چیز توجه داشت! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام عجیب محمد رضا گلزار قبل از مسابقه برنده باش! + عکس مصاحبه با ۳ هنرمند خیابانی که در رشت کتک خوردند + فیلم عروسک را از این دخترک معصوم گرفتند و شوهرش دادند ! مرگ غم انگیز یک نوجوان به خاطر اجبار در کوتاه کردن موی سر +عکس لحظه جیغ کشیدن دانش آموزان دبستانی از ترس + فیلم اعتراض زنان عربستانی به پوشش عبا+عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident پزشکی اخبار حوادث ایران برق حادثه جوان تیر چراغ برق عکس فیلم دختر ایران پسر فضای مجازی ساعت میانسال پدر فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران درباره خبر فوت یک دختر در ساختمان وزرا اطلاعیه داد.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.

یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

دیگر خبرها

  • قتل فروشنده به دست دختر ۱۱ ساله
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • اختلال در سامانه بیمه‌های سلامت و روستایی بیماران کاشمر را به دردسر انداخت
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • غرق شدن دختر بچه‌ای در بخش توکهور و هشتبندی
  • غرق شدن دختر 8 ساله در توکهور و هشتبندی میناب
  • تاریکی در برخی از معابر شهروندان تبریز را به دردسر انداخت
  • گشت و گذار دختران جوان در تهران 100 سال قبل (+عکس)
  • اطلاعیه پلیس: فوت دختر جوان در ساختمان وزرا کذب است
  • اهدای خون احتمال سکته قلبی را کاهش می‌دهد