Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-23@09:10:51 GMT

نقل قول مطهری از نظر وزیر اطلاعات درباره حناچی

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۴۴۷

علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره برخی مباحث مطرح شده راجع به صدور حکم حناچی شهردار تهران از سوی وزیر کشور اظهار کرد: بله در جریان هستم. برخی که می‌خواهند شهردار تهران تحت فرمان آن‌ها باشد و آقای حناچی را چنین آدمی نمی‌بینند، تلاش می‌کنند که وزارت اطلاعات پاسخ منفی به استعلام بدهد.

وی افزود: با آقای علوی وزیر اطلاعات صحبت کردم، ایشان گفت « ما به چیزی که موجب رد صلاحیت ایشان (حناچی) باشد، نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» بنابراین امیدوارم آقای حناچی به زودی به عنوان شهردار تهران مشغول کار شوند. امیداورم وزیر کشور و وزیر اطلاعات تسلیم فشارهای غیر قانونی نشوند.

نایب رئیس مجلس درباره شهردار جدید تهران نیز گفت: آقای حناچی یک انقلابی خوش فکر است. سابقه طولانی در جبهه‌های جنگ دارد و در فن خودش تخصص کافی دارد و بر اصول شهرسازی هم پایدار است و قطعا اجازه تخلفات بزرگ گذشته را نمی‌دهد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: روز گذشته مأموران پایگاه چهارم سازمان اطلاعات پلیس تهران در حین گشت زنی شبانه در محدوده اراذل خیز خاک سفید با دو نفر از اراذل و اوباش روبرو می‌شوند که این دو نفر پس از مشاهده مأمورین اقدام به قدرت نمایی و فحاشی با قمه در دست خود می‌کنند که مأمورین برابر وظیفه ذاتی پلیس اقدام لازم را انجام دادند.

وی افزود: مأمورین پس از مشاهده این اراذل اوباش بلافاصله نسبت به دستگیری این افراد اقدام، که یکی از آنان از محل متواری شد ولی دیگری در حین دستگیری با قمه در دست خود با عربده کشی اقدام به ضربه زدن به خودروی سازمانی و چندین خودروی دیگر کرد که با هوشیاری کامل مأموران دستگیر شد که مشخص شد از اراذل و اوباش با سابقه شرارت فراوان است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خاطر نشان کرد: پس از دستگیری و پی‌جویی اولیه در پایگاه مخفیگاه نفر دوم این قدرت نمایی نیز مشخص و نفر دوم نیز دستگیر و هردو این اوباش به همراه قمه کشف شده از آنان به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کد خبر 6083277

دیگر خبرها

  • قطار روابط تهران - اسلام‌آباد روی ریل توسعه
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • کمبود امکانات رفاهی ساکنان خیابان مطهری رودهن را به دردسر انداخت + فیلم
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  • نتانیاهو به گالانت: اطلاعات حساس را فاش کردی!
  • اتهام‌زنی نتانیاهو به وزیر جنگ رژیم صهیونیستی
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار شرق تهران