Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون کشتی، اتحادیه جهانی کشتی طی نامه‌ای به فدراسیون کشتی ایران اعلام کرد با توجه به مثبت شدن آزمایش دوپینگ دمیتری الکانوف روس در رقابت‌های نوجوانان جهان سال 2018 در کشور کرواسی، مدال طلای این وزن به محمدرضا قیاسی که در دیدار فینال مغلوب این کشتی‌گیر شده بود می‌رسد.

اتحادیه جهانی کشتی درخواست کرده است که مدال نقره قیاسی به این اتحادیه فرستاده شود و پس از دریافت مدال طلا، آن را برای قیاسی ارسال خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب تیم ایران در رقابت‌های جهانی صاحب 4 مدال طلا و 3 مدال برنز و 157 امتیاز شد.

با توجه به حذف امتیاز کشتی‌گیر روس، جایگاه سومی این تیم در این مسابقات نیز از دست رفت و عنوان سوم به تیم آذربایجان رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش نقدی اتحادیه جهانی به پادشاه کشتی

فدراسیون کشتی جوایز نقدی اتحادیه جهانی را در قالب ۱۰هزار فرانک سوییس به کشتی‌گیران برتر کشورمان در مسابقات رنکینگ ۲۰۲۴ کرواسی پرداخت کرد.

به گزارش مشرق، اتحادیه جهان کشتی برای نفرات برتر مسابقات رنکینگ خود جوایز نقدی درنظر گرفته و بر این اساس مبلغ ۱۰ هزار فرانک سوئیس از سوی فدراسیون کشتی به امیرحسین زارع، کامران قاسم‌پور، محمد نخودی، رحمان عموزاد، امیرعلی آذرپیرا، امیررضا معصومی، حسین ابوذری و عباس ابراهیم‌زاده در کشتی آزاد اهدا شد.

همچنین جوایز فردین هدایتی و علیرضا مهمدی در کشتی فرنگی نیز به حسابشان واریز شد.

مبلغ پرداخت شده در آینده به صورت تهاتری در حساب فدراسیون با اتحادیه جهانی کشتی لحاظ می‌شود.

در این مراسم محسن فرح وشی قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان و سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد نیز حضور داشت.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • کامران قاسم‌پور کارمند شهرداری شد
  • استخدام 3 قهرمان کشتی در شهرداری تهران
  • کامران قاسمپور کارمند شهرداری شد
  • با پیگیری فدراسیون کشتی و مساعدت شهردار تهران
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری شدند
  • قاسم‌پور، ساروی و امامی در تهران کارمند شدند
  • سه قهرمان كشتى كارمند شهردارى شدند
  • ۳ قهرمان کشتی کارمند سازمان ورزش شهرداری تهران شدند
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی کشتی به امیرحسین زارع
  • پاداش نقدی اتحادیه جهانی به پادشاه کشتی