Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، تیم‌های هندبال سپاهان و ذوب‌آهن به منظور کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در ادامه رقابت‌های لیگ برتر هندبال آقایان باشگاه‌های کشور در یک تورنمنت چهارجانبه شرکت خواهند کرد.

بنابر زمان تاریخ اعلام شده، قرار است که تورنمنت هندبال روزهای پنجشنبه و جمعه اول و دوم آذرماه در استان اصفهان برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان، الجیش عراق و نماینده کشور عمان در این مسابقات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. سالن شهید سجادی اصفهان میزبان این رقابت‌ها است و هر روز 2 دیدار از ساعت 16 برگزار می‌شود.

تیم هندبال سپاهان دراین فصل از لیگ برتر با هدایت محسن طاهری در مسابقات لیگ‌برتر هندبال آقایان کشور حضور دارد و با 4 پیروزی و یک تساوی و کسب 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گرفته است.

تیم ذوب‌آهن شرایطی متفاوتی از سپاهان در این فصل دارد، ذوب‌آهن پس از انحلال رشته هندبال و چندین سال دوری از سطح اول هندبال ایران امسال مجدد احیا شد، اما در 4 دیدار قبلی خود در لیگ برتر شکست خورده و تنها تیمی است که بدون امتیاز این دوره از مسابقات در قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر هندبال آقایان قرار دارد.

ق/ 2

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصفهان ایران باشگاه های کشور ذوب آهن رقابت های لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۵۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل اصغری فرماندار بیله سوار گفت: نمایش نمادین کوچ عشایر، زندگی روزمره عشایری، مراسم عروسی عشایری، برپایی آلاچیق اقوام مختلف و برگزاری مسابقات متنوع و ورزش‌های بومی از جمله برنامه‌هایی است که برای این جشنواره در نظر گرفته شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جعفرآباد مغان میزبان دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر از فردا
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • ورزشگاه شهدای فولاد میزبان سپاهان در یک هشتم نهایی جام حذفی
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • بافق، میزبان اولین کنگره بین المللی شتر در کشور
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • سپاهان ب در نقش جهان میزبان آسمان گلستان