Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز به نقل از یورونیوز، در پی تیراندازی در یک بار در شهر تاوزند اوکس در ایالت کالیفرنیای آمریکا دست ‌کم ۱۳ نفر از جمله مهاجم و یک مامور پلیس کشته شدند.

 

به گزارش ان‌بی‌سی تیراندازی ساعت ۱۱ و ربع چهارشنبه شب به وقت غرب آمریکا در بار رستوران بوردرلاین در ۴۰ کیلومتری لس‌آنجلس به پلیس گزارش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماموران پلیس در پاسخ به شلیک فرد ضارب به سوی او آتش گشودند.

 

در زمان تیراندازی بیش از دویست نفر در این مکان حضور داشتند.

 

یک شاهد عینی به شبکه ای‌بی‌سی گفت که فرد ضارب پیش از آغاز تیراندازی سه نارنجک دودزا به میان جمعیت پرتاب کرده است.

 

یک شاهد عینی دیگر گفته است که تا ۳۰ بار صدای رگبار تیراندازی را شنیده است.

 

تاکنون گزارشی از وضعیت حال مجروحان و انگیزه ضارب مخابره نشده است.

 

هویت مهاجم اعلام شد

ساعاتی پس از این حمله پلیس کالیفرنیا هویت فرد مهاجم را اعلام کرد. این فرد ۲۸ ساله «یان دیوید لانگ» نام داشته و سرباز ارتش آمریکا بوده است.

 

جیوف دین، فرمانده پلیس ونتورا در حومه لوس‌آنجلس با اعلام هویت فرد مهاجم در یک نشست مطبوعاتی گفت او پس از آن که افراد حاضر در بار را به رگبار بست، خودکشی کرد.

 

به گفته آقای دین، دیوید لانگ عضو نیروهای ورزیده در سپاه تفنگداران دریایی آمریکا بوده است.

 

این فرمانده پلیس افزود: «ما با آقای لانگ برای چند مورد کوچک که مشکل ایجاد کرده بود، در تماس بودیم. او در ماه آوریل مأموران پلیس به منزل او رفته بودند زیرا رفتارهایی غیرعقلانی داشته و بنابراین از مشاوران روانکاو پلیس برای مشکل او کمک گرفتیم.»

 

بار-رستوران بوردرلاین از سال‌ها پیش چهارشنبه شب‌ها میزبان صدها نفر برای شرکت در مراسم رقص هفتگی است. گفته می‌شود بسیاری از افرادی که در زمان تیراندازی در محل حضور داشتند، دانشجو بودند.

 

به گفته مقامات، عملیات پلیس برای تامین امنیت منطقه کماکان ادامه دارد. همچنین سخنگوی پلیس مشخص نکرده است که مرگ مهاجم چگونه اتفاق افتاده است.

 

115

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: کالیفرنیا یورونیوز آمریکا یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۶ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی یک عامل تیراندازی را دراین‌رابطه شناسایی که طی هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش به همراه یک قبضه سلاح کمری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان اینکه متهم انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده است، گفت: متهم به همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

کد خبر 6097671

دیگر خبرها

  • روایت یک دانشجو از حمله پلیس آمریکا به دانشگاه کالیفرنیا + فیلم
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • راهیابی ۴ فیلم ایرانی به جشنواره مستقل کالیفرنیا
  • تیراندازی در نیویورک؛ ۱ نفر کشته و ۳ نفر زخمی شدند
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • هجوم هواداران خشمگین رم به صفحه اینستاگرام آبراهام و کارسدورپ
  • فرانسه: ۱۵۰ هزار سرباز روس در جنگ اوکراین کشته شدند