Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@06:03:06 GMT

رونمایی از ١٣ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۸۷۶۵۳

رونمایی از ١٣ کتاب در نمایشگاه کتاب لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، یک‌شنبه، بیست و هفتم آبان در دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه سراسری کتاب لرستان از ١٣ کتاب تازه منتشر شده توسط انتشارات هاویر خرم‌آباد و پارس‌تک بروجرد در سالن نشست‌های تخصصی و برنامه‌های فرهنگی این نمایشگاه رونمایی شد .

در این مراسم کتاب‌های «چالش آموزش ریاضی» نوشته احمدرضا شاکرمی، رضا لطفی‌پور و رضا دارابیان، «ریاضیات کاربردی» اثر احمد شاکرمی، «یادگیری علوم تجربی پایه هشتم»، «عفونت های انگلی و قارچی در کودکان» نوشته فریبا طرهانی و قباد حیدری، «مروری بر برخی بیماری‌های گوارش و کبد کودکان» اثر شکوفه احمدپور و پریسا رحمانی، «صنایع دستی لرستان» نوشته پروین مراحمی و «بیماری‌های شایع پوست در کودکان و نوجوانان» اثر فریبا طرهانی و قباد حیدری، همگی از انتشارات هاویر رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تازه‌ترین کتاب‌های انتشارات پارس‌تک بروجرد شامل «مشاهیر و مفاخر بروجرد» و «چهل شاعر بروجرد» هر دو از احمد معطری، «تسلا نابغه کمتر شناخته شده» اثر حسن نیک‌نژاد، «با عشق با بغض» نوشته امین گودرزی، «فرهنگ‌واره موضوعی ادبیات» نوشته محمدرضا ساکی و «فناوری تولید شکر از چغندرقند» اثر عباس عطایی نیز رونمایی شد.

انتهای پیام

 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی نمایشگاه کتاب رونمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی

کتاب‌های فروشگاه شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی به مدت یک هفته با ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نقل از ارتباطات و امور بین الملل انتشارات علمی و فرهنگی؛ همزمان با فرارسیدن اردیبهشت و مناسبت‌های ادبی و فرهنگی این ماه همچون بزرگداشت روز سعدی و نثر فارسی، شیخ بهایی، شیخ صدوق، شیخ کلینی و روز پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی کتاب‌های شعبه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی با تخفیف 15 درصدی عرضه می‌شود.

علاقه مندان از تاریخ یکشنبه، 9 اردیبهشت به مدت یک هفته می‌توانند با مراجعه به فروشگاه انقلاب انتشارات علمی و فرهنگی از تخفیف 15 درصدی برخوردار شوند.

انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟

این در حالی است که در چند روز گذشته انتشار تعطیلی این شعبه از فروشگاه‌های انتشارات علمی و فرهنگی حواشی را برای این نشر ایجاد کرده بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • عرضه ویژه کتاب‌های انتشارات علمی و فرهنگی
  • کتاب‌های کارآفرینان که باید قبل از تأسیس استارت‌آپ بخوانند
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • «نقاشی قشنگ» با حدیثی از امام رضا(ع) برای بچه‌ها
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد