Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ‌یک فروند لندینگ کرافت حامل بار شیشه شب گذشته(27 آبان ماه) در ۷ مایلی آب‌های ابوموسی غرق شد.

به گزارش رکنا، مدیر کل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: این لندینگ کرافت ۵ سرنشین داشت که تاکنون جسد دو سرنشین کشف شده است و دو سرنشین نیز مفقود هستند.

علیرضا صفا ایسینی افزود: با تلاش به موقع امداد و نجات دریایی یکی از سرنشینان لندینگ کرافت نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شناور حامل بار شیشه از بندرشهید باهنر بندرعباس به مقصد دبی بود، تریح کرد: علت حادثه Incident در دست بررسی است.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فیلم لحظه وحشتناک حمله به یک دختر تهرانی در روز روشن / این دختر در کما است این زن 41 ساله تهرانی یک شبه 2 دختر و پدر و مادرش را از دست داد / قتل عام در تاریک ترین شب پاییزی + عکس تجاوز همزمان مدیر سالن زیبایی به یک مشتری و آرایشگر زن+عکس پیشنهاد کثیف افسرپلیس به دختر 13 ساله+عکس شوخی احمقانه صدام حسین با همسرش جلوی دوربین+عکس تفنگ اسرائیلی در دستان فرمانده نظامی حماس + عکس شمارش معکوس برای اعدام قاتل سلاله دختر 5 ساله گلستانی + عکس راننده سرویس تهرانی با جسد زنش سرکار رفت / او به 2 گربه اش بیشتر از همه چیز توجه داشت! + عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا اقدام عجیب محمد رضا گلزار قبل از مسابقه برنده باش! + عکس این سگ بی نوا را در گیلان هم به ماشین بستند و کشیدند + فیلم 200 ایرانی در زندان های تایلند اوضاع خیلی بدی دارند مرگ غم انگیز یک نوجوان به خاطر اجبار در کوتاه کردن موی سر +عکس اعتراض زنان عربستانی به پوشش عبا+عکس بالاخره تولت های تهران را شمردند !

منبع: رکنا

کلیدواژه: حادثه Incident اخبار حوادث غرق کشته شیشه آب مفقودی عکس فیلم دختر ایران پسر فضای مجازی ساعت میانسال پدر فوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده است، اما سرانجام این دختر چه شد؟

بیشتر بخوانید: تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به‌سمت خاله‌اش

در روزهای گذشته فیلمی منتشر شد که نشان‌دهنده آن بود یک دختر در ورودی متروی تجریش به دلیل تذکر گشت ارشاد تشنج کرده و حالش بد شده و مردم در حال امدادرسانی به او هستند.

با پیگیری های خبرنگار تسنیم در روزهای گذشته مشخص شد که این خانم به دلیل سرقت تلفن همراهش ترسیده و تشنج کرده و هیچ ارتباطی با تذکر گشت ارشاد و مسائل مربوط به طرح نور ندارد.

این دختر بعد از ثبت شکایت در کلانتری برای پیگیری تلفن همراه سرقتی خود، صفحه اینستاگرامی جدیدی ایجاد و توضیحاتی را در این حادثه بیان می‌کند. اکنون مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی فیلم کامل‌تری از این حادثه به همراه توضیحات این دختر خانم منتشر کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228175 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • وزش باد شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج‌فارس
  • وزش باد شدید و افزایش ارتقاع موج در خلیج‌فارس
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح شد
  • افتتاح بانک ذخایر دریایی ایران توسط مرکز ذخایر ژنتیکی و زیستی ایران
  • ماجرای کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش به روایت تسنیم
  • جزییات تازه از سرنوشت دختر فوت‌شده در متروی تجریش
  • (ویدیو) کما و فوت دختر تهرانی در متروی تجریش؛ اصل ماجرا چیست؟!