Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اضافه شدن علیرضا منصوریان به نیمکت تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان چالش جدیدی برای محسن مسلمان بازیکن پرحاشیه این تیم به وجود آمده است. ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، پس از آن‌که محسن مسلمان هافبک جنجالی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اختلاف نظر با برانکو ایوانکوویچ از این تیم جدا شد، به تیم سابق خود بازگشت تا کار خود را در اصفهان و در شهری که به فوتبال معرفی شد در کنار امید نمازی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میانه‌های فصل بود که انتشار چند تصویر جنجالی از محسن مسلمان کار دست این بازیکن داد و مسلمان که در اکثر هفته‌های فصل گذشته در تیم قرمز پوش پایتخت اسیر حواشی شده بود در تیم فوتبال ذوب‌آهن به نیمکت نشین محض تبدیل شود.

پس از چند هفته و با ورود مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ذوب‌آهن این ماجرا ختم به خیر شد و مسلمان بار دیگر به ترکیب ذوب‌آهن بازگشت تا با ورود این بازیکن به میادین، بار دیگر امید به اردوی شاگردان نمازی بازگردد تا نتایج ضعیف خود را جبران کرده و به مدعیان لیگ برتر اضافه شوند.

اما نتایج ضعیف ذوب‌آهن ادامه‌دار بود و پس از شکست سنگین شاگردان نمازی مقابل تراکتورسازی، سرمربی سبزپوشان اصفهانی اخراج و علیرضا منصوریان، سرمربی سابق استقلال تهران به عنوان مربی جدید ذوب‌آهن معرفی شود.

نکته قابل توجه در اضافه شدن علیرضا منصوریان به نیمکت ذوب‌آهن این است که محسن مسلمان در سال‌های نه چندان دور شاگرد سرمربی سابق آبی پوشان در تیم ملی امید بوده و حتی در برهه‌ای از زمان قصد پیوستن به استقلال تهران را نیز داشت.

حال باید منتظر ماند و دید که با ورود منصوریان حواشی مسلمان در ذوب‌آهن به حداقل می‌رسد و این بازیکن خوش آتیه کشورمان در این تیم احیا می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام/ ز

R41346/P41362/S6,51/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، بهمن سام خانیان، دربازدید از از جایگاه زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال رامسر از زحمات و ابتکارات شهردار وسایر عوامل تقدیر وتشکر کرد، اما آن را کافی ندانسته و با تاکید بر تسریع در اتمام عملیات خاطر نشان کرد مرتب فرآیند عملیات را رصد نموده و بعد اتمام مواعد و زمان اعلامی عذری بر عدم انجام نخواهد پذیرفت.

در این بازدید شهردار رامسر توضیحات مبسوطی در خصوص فرآیند تصفیه شیرابه ومراحل پیش تصفیه و ایجاد جاده فرعی، نصب کانال و روند ورود و خروج شیرابه پس از پیش تصفیه به دستگاه تصفیه ارائه داد و مقرر شد پس از آزمایشات مراحل خلوص اولیه تصفیه، مراحل تایید و جاگذاری و نصب دستگاه تصفیه انجام شود وحداکثر زمان اتمام این پروسه را تا ۵ ماه دیگر اعلام کرد.

امینی شاد در قسمت تفکیک زباله بیان داشت: با شرکت دانش بنیان در حال مراحل نهایی اتمام قراداد هستیم که برای اولین بار در ایران صورت می‌گیرد که با نصب این دستگاه و راه اندازی آن از زباله موجود بنزین و... تولید خواهد شد و فرآیند تنظیم قرارداد را نهایتا تا دو ماه دیگر اعلام کرد.

دادستان رامسر  با همراهی علی امینی شاد شهردار، باهری رییس منابع طبیعی و نیاستی رییس محیط زیست رامسر از سایت زباله کلاکولی در جنگل اشکته چال رامسر بازدید کرد.

گفتنی است، زباله بعنوان بزرگترین چالش محیط زیست در استان مازندران بوده که نیازمند نگاه ویژه دولت در تخصیص اعتبارات جهت احداث زباله سوز و نجات طبیعت و بشر از مخاطرات زیست محیطی است.

دیگر خبرها

  • توسعه گردشگری نیازمند توجه به آموزش اصولی است/نبود برنامه ریزی چالش بزرگ گردشگری
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • حضور ۵ بانوی ووشو کار سپاهانی در رقابت‌های جام جهانی
  • ورود مدعی العموم به موضوع زباله، چالش بزرگ محیط زیست رامسر
  • امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
  • سقوط فولاد بعد از نکونام
  • جلسه درویش در مورد توسعه ورزشگاه درفشی‌فر
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • مجموعه ریسباف در مسیر احیا/ اجرای بزرگ‌ترین طرح میراث فرهنگی کشور پس از انقلاب