Web Analytics Made Easy - Statcounter

 انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه برگزاری نخستین کنفرانس ملی کودک دارای معلولیت درخصوص فرآیند توزیع بسته‌های حمایتی اظهار کرد: طبق دستورالعمل و مصوبه هیأت دولت، بسته‌های حمایتی برای تمامی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی، کارکنان دولت و بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران صندوق بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: چنانچه خانواده‌ها و یا افرادی مشمول این بسته‌ها نشده‌اند می‌توانند اعتراض خود را در سایت سازمان بهزیستی وارد کنند و در این رابطه در اسرع وقت به اعتراض آنها رسیدگی خواهد شد.

محسنی‌بندپی ادامه داد: سامانه اشاره‌ شده سامانه به‌روزی است و خانواده‌ها و افراد می‌توانند با مراجعه به این سامانه علاوه بر ثبت مشخصات خود اعتراض خود را مبنی بر عدم توزیع بسته حمایتی اعلام کنند.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی درخصوص فرآیند توزیع بسته‌های حمایتی گفت: در این خصوص مرکز روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین سازمان بهزیستی اطلاع‌رسانی خواهند داشت.

وی تصریح کرد: با اعلام توزیع بسته‌های حمایتی به مشمولان این طرح، حدود یک‌ میلیون نفر نیز با مراجعه به سایت سازمان اعتراض خود را به عدم توزیع بسته‌های حمایتی داشته‌اند که به این موارد نیز رسیدگی خواهد شد.

محسنی بندپی در خصوص زمان توزیع بسته‌های حمایتی به بیمه‌شدگان نیز گفت: منابع این طرح کاملاً از سوی سازمان برنامه و بودجه تأمین شده و مشکلی نداریم و به‌ زودی این بسته‌ها در اختیار این افراد قرار خواهد گرفت.

وی گفت: بسته‌های اشاره‌شده علاوه بر افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی به بیمه‌شدگان صندوق بازنشستگی کشوری و تأمین اجتماعی نیز داده خواهد شد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پوشش دولت بازنشستگی بهزیستی روابط عمومی کار و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه بازنشستگی بهزیستی پوشش دولت سازمان برنامه و بودجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۸۷۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد

خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت اظهار کرد: اتفاقات خیلی خوبی در حوزه اقتصادی رقم خورده است، رشد اقتصادی، کاهش بیکاری و کنترل کاهش حجم نقدینگی را داشتیم که محصول تلاش تیم اقتصادی دولت است.

وی افزود: طبیعی است که بعضی‌ها دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعه درست می‌کنند، ابدا هیچ تغییری قرار نیست رخ دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • افزایش تولید واحدهای صنعتی سمنان با ارائه بسته‌های حمایتی در دستور کار است
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • تأمین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان
  • قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام گیرد
  • نامه عجیب خروج ایران از شورای بین المللی موزه ها / امضای مصوبه ‏ای با چشم‌‏های بسته
  • توزیع بیش از چهار هزار و ۴۰۰ تن کود یارانه ای در شهرستان سلماس
  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • تامین زمین ۷۵ هزار متقاضی مسکن حمایتی در خوزستان